yataktan kalkmış elimi,yüzümü yıkamak içim lavaboya gidiyordum ki şu lanet kapı çaldı yine.Kapıyı açtığımda takemichi gelmişti yine ne oldu amk.
"lan neğ neğğ"
takemichi: bugün geleceğe gideceğim ya hani sana ne bok olacağını bilmiyoruz ya onun için
"hee unutmuşum lan kusura bakma,üstümü giyinip geliyorum kuzen"
takemichi:bekliyorum
yukarı çıkıp elime ne geldiyse giydim abim hâlâ zıbarıyordu mal mal.
"abii ben gidiyorum bay bayy"
baji: hı hı ondan.
takemichiyle naotonun yanına gittik.takemichi naotonun elini sıktı ardından yine o baş ağrısı geldi ölecekmişim gibiydi çok kötüydüm,gözlerimi açtığımda eski yatağımda uyandım.
"ha lan noluyor.YUKİİİ"
yuki:ha sen k- ha tsuki noldu amk.
hızlıca yukiye sarıldım bana kızmasını bile özlemişim, ama ben geri geldim iyi güzel hoşta geri nasıl döneceğim lan.bence olanları yukiye anlatmalıydım en iyisi buydu.
"yuki karşıma otursana bir sana bişey anlatmam gerekiyor"
bi 20-30 dakika konuştuk herşeyi anlattım ona.
yuki: peki geri nasıl gitmeyi düşünüyorsun?
"ne bileyim amk"
yuki:salak buraya gelmeden önce neler yaptın.
"hmm takemichi naotonun elini sıktı işte.Ama dur bende o an gerçekten çok istiyordum yanına gelmeyi"
yuki:hmm o zaman takemichiyle naotonun el sıkışması olayı tetikliyor ama seninde istemen lazım,yani en azından tahminim bu yönde.
"EVET EVET haklısın yuki olabilir"
ama şimdi ne yani takemichide istemeyene kadar geri dönemiyecek miyim?
yuki:öyle gibi,ve sanırım sen o evrendeyken buradaki anıların siliniyor çünkü ilk geldiğinde sanki seni ilk defa görmüşüm gibi oldum.
"hmm anlıyorum"
takemichi gelecekteyken
bir cenazedeydim 2 kız beni karşıladı ölenin yakınıydı galiba.kimin cenazesiydiki bu,içeri girdim,yok canım mitsuya ölmüş mü lan!??
h-ha hinatanın ölümünüde değiştirememişim noluyor lan.
eski evime gittim kapıyı açıp içeri girdiğim sırada arkamda naoto bana seslendi.naoto:bende seni arıyordum. Anılarım değişince geri döndüğünü anladım.Şuana kadar ki en kötü gecelekteyiz takemichi bütün toman liderleri öldürüldü.
"p-peki ya tsuki o nerede?"
naoto:ha o mu? o herkesi bırakıp gideli uzun zaman oldu
"ha bırakıp gitmek mi?"
naoto:evet,bir sorunmu var takemichi.
"hayır yok bişey "
sanırım tsuki kendi dünyasına gitmişti,o gidincede sadece burdaki anıları kalmış olmalı.
naoto:tüm bu cinayeti işleyen ise,mikey
"ha şaka yapıyorsun değil mi? mikey böyle birşey yapamaz"
naoto:maalesef
mikeyi görmek için filipinlere gittim bana ordan bir mektup göndermişti,gittiğimdeyse çökmüş haldeydi ne yani bu mikey miydi?bana onu öldürmemi söyledi bana bir silah verip onu öldürmemi istedi.reddettim, bana ateş etmeye çalıştı o sırada naoto onu vurdu.öğrendiğime göre ben tomanı bırakmışım şaşırtıcı ve herkes beni savunmuş ölmeden önce hepsinin son sözlerinde beni savunmuşlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kazutora x Y/n |-tokyo Revengers-|★
Humorhe iste bi kız var bigün tokyo revengers animesine gidio •zerre kadar orjinal değil •türkçe kıtlığı çekiyorum (ilk bölümleri çok sorgulamayın) ĞĞ ABİ KİTAP AŞIRI CRİNGE AMA SİLMİYCEM