O gece bütün ekip bizde kaldı (baji, mikey, chifuyu, draken, pah, mitsuya, kazutora) draken'de sonradan emmasından ayrılıp gelebilmişti.
Sabah hepimiz kahvaltı yaparken kapının çalmasıyla yerimden kalkıp kapıya gittim. Kapıyı açınca ufak çaplı bir kalp krizi geçirdim.
"Baba?!"
Bunu diyerek bağırmamla diğerleride kapıya geldiler -pah hariç-
"Baban mı geldi? 1 hafta sonra geleceğini sanıyorduk"(mikey)
" b-bende öyle sanıyordum"
"Ee babanı içeri almıyacak mısın? " (mitsuya)
"H-he evet içeri gel baba"
Ona her baba diyişimde canım acıyordu. O adam benim babam değildi yalnızca aramızda kan bağı olan boş bir adamdı.
Babamı içeri aldım ve mutfağa gittik orda boynuma sarıldı.Bu arada babasının adı daichi dünya demek.
"Ee bu delikanlılarda kim?"(daichi)
" arkadaşlarım"
Somurtrak konuşuyordum ardından bajiyi işaret ettim.
"Buda manevi abim"
"Hmm anlıyorum, ben daichi, beyler tanıştığıma memnun oldum.Neyse ben eşyalarımı yerleştirip geliyorum." (daichi)
Babam eşyalarını koymaya gidince bizde kendi aramızda konuşmaya falan başladık.
"Tsuki bune amk senin adının anlamı ay, babanınki dünya, annende güneş falan mı?! " (baji)
"Msşdmwpdlsş" (pah)
"Ulan sen bir daha espiri yapma bak lütfen, rica ediyorum. "
O sıraa babam geldi ben de aynı somurttuğum ifademi takındım. Bir an önce burdan gitmik istiyordum.
"Ehh ben üstümü değiştirmeye gidiyorum sonra dışarı çıkarız"
Üstümü giyinmek için yukarı çıktım.
-------
"Çocuklar size gerçekten çok teşekkür ederim" (daichi)
*eğilerek"Hey bize neden teşekkür ediyorsunuz?" (kazutora)
"Tsuki çok değişmiş... O eskiden psikolojik anlamda çökmüş biriydi onun yanında olamıyorduk ve çok yalnızdı bunu biliyordum. Teyzesinden duyduğuma göre çok fazla kez intihar girişiminde bulunmuş ve yaşam enerjisi kalmamış birisiydi." (daichi)
"Ne!? Tsuki mi? " (draken)
"Evet fakat artık öyle gözükmüyor sizinle oldukça mutlu. Kızımın yanında olduğunuz için teşekkür ederim! " (daichi)
"Oii üstümü giyindim hadi çıkalım!"
"İyi de daha yemeğim b-" (pah)
"Lan sus gel şuraya" (mitsuya)
Mitsuya pah'ın kolundan sürükleyerek dışarı çıktı.
"Lan bugün kavga vardı!" (mikey)
"Yenimi hatırlıyon lan mal" (kazutora)
"Bide lider olucak, kavgayı unutmuş tıch."
Motorlara atlayıp kavganın olacağı yere gittik, bütün toman bizi bekliyordu.
"Sonunda gelebildiniz amına koyayım" (hiddet)
"Çen kızdın mı çen? "
Diyerek saçını okşadım utanarak kafasını yana döndürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kazutora x Y/n |-tokyo Revengers-|★
Humorhe iste bi kız var bigün tokyo revengers animesine gidio •zerre kadar orjinal değil •türkçe kıtlığı çekiyorum (ilk bölümleri çok sorgulamayın) ĞĞ ABİ KİTAP AŞIRI CRİNGE AMA SİLMİYCEM