17~ paradise lost

107 11 69
                                    

Silah sesinin geldiği yöne baktığımda kakuchonun vurulduğunu gördüm.

"Sıktınız artık yeter ağzınızın yayını sikeyim" (kisaki)

D-dur kakucho vurulduğuna göre sırada izana vardı. Bunu durdurmam gerekli izananın ölmesini istemiyorum.
İzana vurulacağı sırada önüne geçtim.

"T-tsuki!?! S-seni piç!!" (kazutora)

"Neden? Neden bunu yaptın? Ben senin düşmanınım. Benden korkman için bir sebep mi var? " (izana) (son cümleyi şeyden yazdim hani izana mangada korktukları için yanımda duruyolar dio ya)

İzanaya gülümseyerek baktım.

"Senin güzelliğin beni asla korkutmaz izana, hem daha haremime alıcağım seni. Senin gibi bir yakışıklının ölmesini istemem."

Ardından Sinirle kisakiye doğru yürüdüm, vurulmuştum , canım acıyordu fakat şuan bunlar umrumda değildi. Kisakinin elindeki silahı alıp ona doğrulttum.

"Siktir tutukluluk yapmanın sırasımıydı"

"S-sen nasıl olurda yaşarsın? N-nesin sen?! " (kisaki)

"ben bir canavarım kisaki,beni asla öldüremezsin"

Eğilip kulağına bunları fısıldadım.

Ardındam Silahı ters çevirip arka kısmıyla kafasına geçirdim. Baya sert geçirmiş olmalıyım ki kafasından kanlar akıyordu. 2. Kez vuracakken hanma piçi gelip motorla kisakiyi götürdü.

Draken ve takemichi peşlerinden gitti.

"Hasiktir benimde gitmem lazım"

Kisakinin ölümünü görmek eğlenceli olur.

"Vurulduktan sonra bile hâlâ böyle davranabiliyorsun" (kakucho)
*gülümseyerek

"Huh? "

"Tsuki ,eskiden 2. Sınıfta hep birlikte takılırdık hani, genelde sen beni korurdun.hep yanımda olmuşsundur, o zamanlar senden çok etkilenir ve hoşlanırdım. Hâlâ hiç değişmemişsin, eskisi kadar mükemmel ve harikasın. "(Kakucho)

yerde yatan kakuchoya bakarak gülümsedim

" kazutora siz topuklayın 5-6 dakikaya ambulans gelir ben şu piçlerin peşinden gidiceğim"

Motoruma yani taiyonun motoruna atlayıp yanlarına gittim.

"Takemichi draken nerede ?! "

"Hanmayla o" (takemichi)

Takemichiyle kisaki birbirlerini yiyorlardı. O nasıl kavga şekliydi amk.
Bende gidip takemichiye yardım ettim haraketlerim vurulduğum için kısıtlıydı ama en azından takeye gelen yumrukları engelliyordum. Bi dakika burası kisakinin hinaya evlenme teklifi ettiği yerdi.

"İstersen bunu bana bırak takemichi! "

"Ya sen vuruldun napıcan daha" (takemichi)

"Artık şu kavgaya bir son verelim kisaki. Burası gelecekte hinayı öldürdüğün yer ve ben o gün onu kurtracağıma ant içmiştim"(Takemichi)

"Haha tamda tahmin ettiğim gibi, gelecekten geliyorsun takemichi!" (kisaki)

Kisaki piçi takemichiye silah doğrulttuğu sırada silaha tekme atıp yere düşmesini sağladım.

"Ha kuzenime zarar vermene izin vereceğimi mi sandın? "

Yere düşen silahı takemichi alıp kisakinin kafasına dayadı.

kazutora x Y/n |-tokyo Revengers-|★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin