-Gelecekte-
[takemichi]
"pah-chin döktür koçum!"
"kes!kes!"(herkes)
"siz kesin lan!?"(pah)
"biliyorum"(hina)
Hina elimi tutmuş konuşuyordu.
"12 yıl önceki bu günden buraya geldiğini...O zaman ki sen bu gün benimle yaşıtsın, bugünün gelmesini bunca zaman bekledim...hoş geldin takemicchi"(hina)
"b-bu rüya değil dimiğ?!"
Ağlak sesimle konuşuyorum çünkü her şey çok güzel gözüküyordu.
"çimdikliyeyim mi? Hem seni bekleyen bi tek ben değildim"(hina)
"ağlayana bak biz seni 12 yıl bekledik,sense bizden az önce ayrıldın değil mi?"(chifuyu)
"dediğin gibi oldu...şu an hayattaysak senin sayende takemichi"(draken)
"d-raken chifuyu"
"bu hepinizin sayesinde oldu yoksa tek başıma bi bok yapamadım"
"hoop!! Ne oluyor lan orda başrol benim!"(pah)
Vay be herşey iyiye dönmüştü herkes mutluydu böyle bir gelecekte yaşamak beni çok mutlu ediyordu.
Pah-chin babasının işini devralmış ve gelinde çocukluk arkadaşıymış sanırım.
Peh-yan şu an bile pah-chin in yaveri.
Mitsuya ecemi olarak moda tasarımcılığı yapıyor,şüphesiz ki bu işte çok iyi.
Hakkai yurt dışında en iyi model olma yolunda ilerliyor.
Yuzuha ise hakkainin patronu.
Kawata kardeşler ramen dükkanı işletiyor.
Chifuyu petshop dükkanı açmış kazutora da işinde yardım ediyor anlaşılan.
Drakenle inupi bisiklet dükkanı işletiyor.
Herkesin hayatı güzeldi ve bunu görmek beni daha çok mutlu ediyordu.
"sen başardın takemicchi"(naoto)
"NAOTOOO!!!"
koşup naoto nun boynuna atladım.
"herkesi kurtardın takemicchi ablamında olduğu geleceği yaratmayı başardın"(naoto)
Evet şu an olan en iyi gelecekteydim fakat onlar neredeydi?
"baksanıza mikey ve tsuki nerede?"
"mikey ve tsuki yurt dışında bir restoran işletiyorlar"(draken)
"işletme fena para yaptı yalnız,normalde bu gün geleceklerdi fakat bi işleri çıkmış"(chifuyu)
"mikey de seni görmek istiyordu" dedi draken gülümseyerek bu iyi birşeydi meşgul oldukları iyi oldukları anlamına gelir öyle değil mi?
Hinayla dışarı çıkmış dolanıyorduk.
"ikimiz de şuan en meşgul kişileriz takemicchi,3 ay sonra evlilik törenimiz olacak!"(hina)
"ne!"
"12 yıl bekledim bir sürü kişinin hayatını sırtlanıp buraya gelmek için çabaladın ve bunun için de sevgi dolu bir hayat yaşayalım takemicchi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kazutora x Y/n |-tokyo Revengers-|★
Humorhe iste bi kız var bigün tokyo revengers animesine gidio •zerre kadar orjinal değil •türkçe kıtlığı çekiyorum (ilk bölümleri çok sorgulamayın) ĞĞ ABİ KİTAP AŞIRI CRİNGE AMA SİLMİYCEM