20~ The future

79 10 48
                                    


İnternetsizlikten yb atiorm 😔💨
Hikaye çok cringe gidio gibi sşsçsşdçsi ama zaten saçma olcağı başından belliydi vee bu bölün geleceğide anlatcam.

=====•••=====•••=====•••=====•••=====•••=====•••=====•••=====••

"Yemedik merak etme aptal, hem bu çocuk hapse girmemiş miydi? Katilin teki. Sen bilmiyor musun yoksa? "(akari)

Kazutora'ya baktığımda gözlerinin dolduğunu fark ettim. Bir şeyler sayıklıyordu. Onu kendisinin öldürmediğini tekrarlayıp duruyordu, bu beni daha çok sinirlendiriyordu o kim ki kazutorayı üzebiliyor?

Sinirle akarinin üzerine yürüdüm ve sonra... Sonrasını hatırlamıyorum bilincimi kaybediyorum sanırım.

3. Kişi anlatımı

Tsuki sinirle kızın üstüne yürümüş ve ona sert bir yumruk geçirmişti. Kızın burnu, kolu ve parmakları ciddi anlamda hasar almıştı -büyük ihtimalle kırılmıştı- tsuki hırsını alamıyarak yerde yatan akarinin üstüne çıkıp yumruklamaya başladı.

" tsuki yeter! Yetmedi mi?! "( emma)

" dur lütfen tsuki~chan! "(Hinata)

" susun. Her kim benim değer verdiğim kişiyi üzecek olursa onu öldürürüm"(tsuki)

Kazutora olanlardan habersiz, yere odaklanmış aynı şeyleri tekrarlıyordu.

"Ben, ben yapmadım... Onu ben öldürmedim... Hayır ben yapmadım. " (kazutora)

Bir süre sonra oda çevresinde olup bitenleri fark edebilmişti.

[Kazutora]

Gözlerimi odakladığım yerden çekip etrafıma baktım. Yerde yatan yüzü tanınamıyacak halde olan kıza baktım. Tsuki hâlâ hiç durmadan ard arda yumruklar atıyordu -oldukça eğleniyor gibi gözüküyordu- tsukinin yanına gidip kolunu tuttum.

"Dur lütfen tsuki bu kadarı fazla! "

Tsukiyi kolundan tutarak akari'nin üzerinden kaldırdım ve yere oturarak sırtımızı duvara yasladık, biraz olsun sakinleşebilmişti.
Emmayla hinatada kızı revire götürmüştü.

"K-kazatutora ben... Kendimi yine kaybettim. " (tsuki)

Tsuki bana sarılarak ağlamaya başladı sonra dizime uzanarak uyudu, bende sadece onu izliyordum. Acaba benden nefret eder miydi? Benim bir katil olduğumu öğrenmişti sonuçta.

[Tsuki]

Uyandığımda yüzümün üstünde bana bakan kazutora'yı görmeyi beklemiyordum tabi. Olanları zar zorda olsun hatırladım.

"Ben yine naptım? "Uykulu sesimle bu soruyu sordum.

" a- tsuki, uyanmışsın. Hiç bir şey yanlızca o kızı biraz dövdün"(kazutora)

Kazutora'nın dizinden kalkarak oturur pozisyona geldim.

"Hadi gidelim"

"Ha Nereye? "(Kazutora)

Ayağa kalkıp arkamı silktim ve kazutora'yıda elinden tutup kaldırarak devam ettim.

" okuldan çıkalım diyorum. Sıkıldım. "

"Okulumu asıcaz? " (kazutora)

"Bunu sen mi soruyorsun bide? "

"Tamam neyse gidelim" (kazutora)

kazutora x Y/n |-tokyo Revengers-|★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin