15~yeni arkadaşlar

86 11 65
                                    

Chu: İstediği şeyi elde etmek için yapamıyacağı şey yok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Chu: İstediği şeyi elde etmek için yapamıyacağı şey yok. Heyecan ve riski seven birisi. Kaybetmek yada kazanmak için değil eğlenmek için dövüşüyor.

Yeni karakter bu ehehe neyse bölüme geçelim.

*+:。.。 。.。:+**+:。.。 。.。:+**+:。.。 。.。:+*

"Chu-kun biz ekiple geziceğiz sende gelsene, hem seninle bir şey konuşacaktımda"

"Ulan nolur dövsün" (kuniko)

Dışarda yürümeye başladık o sırada doroyakilerimden birini chu'ya verdim.

"Eee ne konuşacaktın benimle? "(Chu)

" çetemin 4. Bölük kaptanı olsana"

"Haa?! "(Chu)

" Anlamadı buda mal heralde"(taiyo)

"Katılacak mısın? "

"O-olur! "

"Ehehe peki ozaman şimdi evlere dağılalım, yarında bölüklere 2. Liderleri seçersiniz."

"Çeteden mi seçeceksin? "(Orochi)

" hı hı ama siz seçeceksiniz... Sizden istediğim herkesi bir sınava tâbi tutmanız ve en güçlü olduğunu düşündüğün 4 kişiyi 2. Kaptan yapmanız ve diğer güçsüz olduğunu düşündüğünüz kişileriyse atın"

"İyide o zaman çete biraz azalabilir"(haru)

" umrumda değil, güçsüz olanlara ihtiyacımız yok. Ayrıca güçsüzler yanlızca kavgada bize ayak bağı olurlar. "

Dedim ve kahvemi çıkarıp içmeye başladım dağılmadan önce herkesin numarasını aldım.

"Taiyo bugün benimle kalır mısın? "

"Huh neden? " (taiyo)

"Evde çok yanlız hissediyorum"

"Oh peki" (taiyo)

Of saçlarına kurban be çocuk. Önüme gelenede yavşamıyayım be.
Neyse işte taiyo ile benim evime gittik, ona üst kattaki misafir odasında kalmasını söyledim bu sırada yatağıma uzanmış telefonumu aldım. Bir sürü mesaj gelmişti.

Enayiler

Cips pah: ne bok yemeye bizi bırakıp gittin ha

kazutora x Y/n |-tokyo Revengers-|★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin