KADERİ BULAN İKİ KİŞİYİZ :)

33 2 0
                                    



Kimsenin aşk hakkında  gerçekten bir fikri yoktur. Bu, onlar içinde  öyleydi. Birbirlerinin saklı dünyalarında kayboluyorlardı. Hyunjin rachel'dan bir şekilde nefret ediyordu. Çünkü o kötüydü. Ama içindeki nefret yine de aşkına engel olamamıştı.

"Yeonjun aradı, sorun ortadan kalkmış yani katil olmadın sanırım geri dönmem gerek sarang'ı onunla bırakamam"

"Abartma sonuçta onu kurtaran da Yeonjun'du."

"Haklısın ama şunu bil ki her ne kadar  senin için burada olsam da sana hala kızgınım"

"Biliyorum üzgünüm. Seni sevdiğimi biliyorsun ama değil mi?"

Biliyor muydu?, rachel'in duygularını anlamak zordu.  Hyunjin onu sevdiğine inanıyordu. Ama bilmek için bundan emin olması gerekmez miydi?

"Biliyorum"

Rachel ona giderek yaklaştı. Kollarını onun boynuna dolayıp yüzlerinin daha da yakın olmasını sağladı. Aradaki mesafeyi kapatan hyunjin olmuştu.  Dudaklarını onun dudaklarına bastırmıştı. İlk başta biraz beklemiş  sonra yavaş yavaş dudaklarını hareket ettirmeye başlamıştı. Öpücük giderek derinleşiyordu. Rachel'in bacaklarını tutup beline sardı.

"Odan nerede?"

"Soldan ikinci kapı"

Bu gece ikisi için oldukça uzun olacaktı.





***


"Korku filmi!"

"Hayır gerilim!"

"Korku!

"Gerilim"

"Korku"

Jisung kollarını göğsünde birleştirip trip moduna geçince Emma bir iç çekerek pes etmişti. Sonunda jisung'un istediği gibi korku filmine karar vermişlerdi.

"Jisung neden gözlerini  kapatıyorsun"

"Kapatmıyorum"

Jisung çok inatçıdır. Korku filmini kendisi istemesine rağmen korkuyordu. Ama bunu kabul etmiyordu.

"Aaaa yiyecek kadın bizi!"

"Onun sadece ekranda olduğunun farkındasın değil mi?"

"OLSUN!"

"Seni yiyemez yani!"

"Emma kapatalım şunu"

"Açmak isteyen sendin"

"Korkuyorum"

Jisung oturdukları koltukta emma'ya daha da yaklaşarak ona yapıştı. Biraz garip bir ilişkileri vardı ama ikiside bu durumdan pek şikayetçi değildi. Kısmen.  Filmi kapatıp emma'ya odaklanmış bir şekilde bakıyordu. Aralarındaki mesafeyi kapatıp kısa süreli  bir öpücük başlatmıştı. Emma ona huzurlu hissettiriyordu. Ve jisung bunu seviyordu. Ayrıldıklarında ikiside gülümsedi.

"Tamam gerilim olsun"




***

X6star

Meri:

Kızlar acil bakın

Daria:

Evet tatlım

Emma:

Ne vardı?

saklı dünyamız {SKZ, TXT}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin