"Hamileyim"
"Yine mi kardeşim olacak"
"Hyunjin senin zaten kardeşin yok"
"Kabul etmek istemesen de sevgili kardeşim. Üvey de olsa senin abinim"
Genç wampir, ve peri ilk başta şaşırsalarda bir kardeşleri olacağı için sevinmişlerdi. Hatta bunun hakkında atışmaya bile başladılar. Orta yaşlardaki kadın, tabiki wampir yaşıyla orta yaş, onların bu haline tebessüm ediyordu.
"Of pis lama"
"Agagaga sarang kardeşimiz olacak. Sence gücü ne olur. Anne karnına bakayım mı tekme atıyor mu o şey "
"Bebeğim kardeşinden o şey diye bahsetme"
Hyunjin kıkırdadı. Telefonunun çalmasıyla hemen onu açtı. Yüzü endişeli bir hal almıştı.
"Evet o da burada, geliyoruz hayatım evet, evet söylerim."
"Abicim hadi gidiyoruz."
"Nereye?"
"Gidince öğrenirsin"
İkili çok geçmeden tapınağa gelmişlerdi. Yıldızların tanrıçasının kızı hızlı hızlı onların yanına geldi koşturuyordu. Onun neden burada olduğunu bilmiyorlardı. Önüne mi bakımyordu yoksa bilerek koşarken sarang'amı çarpmıştı.
"Önüne baksana kimi arıyorum biliyor musun, senin gibi ezik birini değil, aşk tanrısının güçlerinin bir kısmına sahip olan kutsal aşk meleğini arıyorum burada olacağını söylediler. Ve sen yoluma çıkıp bana ayak bağı oluyorsun tanrım cidden"
Hyunjin kendini yere atıp kahkaha atmamak için zor duruyordu. Sarang kaşlarını çatmış ve sinirli bir şekilde sırıtıp kızın üstüne yürüdü.
"Öyle mi? Ne yapacaksın onu"
"Ryujin erkek seviyor beni sevsin diye onu kendime aşık edeceğim sana ne hem bundan"
"Şuan neredesin yuna?"
"Adımı nereden biliyorsun?"
"Şuan Neredesin yuna?
"Burası şey buzlar kraliçesinin krallığı ve onlar annemle yakın arkadaşlar"
"Su perisi, ateş tanrısı ve buzlar kraliçesinin kızı ve Ha birde aşk meleğini arıyorsun öyle mi?"
"E-evet"
"Hyunjin sevgilini buraya getir"
Hyunjin farklı bir şekilde gördüğü sarang ile biraz korkmuştu. Onun için sevgilisi ile beraber sarang'ın yanına geri geldi. Sarang rachel'a yaklaştı ve kulağına fısıldadı.
"Öldür onu, seni affedeyim. Herşeyi biliyorum."
Rachel şaşkınlıkla ona baktı. Dediğini yapmak konusunda kararsızdı.
"Nereden biliyorsun?"
"Büyü kokusunu alabilirim sadece Peri özelliği"
"Ben bir aptalım"
"Evet öylesin"
"Lanet bugün neden böylesin"
"Annem ölecek diye soğukkanlı olmazsam bende ölürüm evet bu bir lanet ve bunu kraliçe yaptı kim onun için üzülürse peşinden gidecek"
"Hey bu saçma"
"Saçma ama gerçek hyunjin"
"Beomgyu içeride yıldızların tanrıçası ve onu yok ederken ben yuna'yı bitireceğim öyleyse"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
saklı dünyamız {SKZ, TXT}
FanfictionSTRAY KİDS, TXT karakterlerin en fantastik şekilde anlatıldığı bir saklı Dünya jisung: zombi hyunjin: wampir yeonjun: karanlık güçler Minho: şeytan jeongin: delta Felix: telepatik güçler büyücü kendi arzuları için başkasını kullanmak isterken h...