Sivas Divriği de sıradan bir kahveci olan Ahmet Yurt (Serhat Hakeri) normal bir gün geçiyordu.Taki kuyumcu Hatice Teyzeye çay götürene kadar.Kapıdan içeri girer.
Kapı zili çalar (Çınnnn)Karşısında 2 silahlı seri katil görür.
Katil: Ses etmeden geç şuraya.
Ahmet: Tamam bilader sakin olun.
(Ahmet Kadını Rehin Alan Katile Bakar)
Katil: Bakma lan bana
(Ahmet bakmaya devam eder)
Katil: SANA DİYORUM ALO!!
Ahmet: Kadını hırpalamazsan iyi edersin.
Katil: Sana ses etme demedim mi İT!
Ahmet: O tabancayı bi tarafına sokmadan çek.
Katil: Vay anam vay.Adam delikanlı çıktı.Lan a**** kodumun çocuğu. Sen bu mahallenin zaptiyesi misin lan g*t
(Ahmet'in Kafasına Tabancayla vurur ve Ahmet'in Kafası kanar)
Ahmet: Bak aslanım,sizinle şöyle bi anlaşma yapalım.Aldıklarınızı bırakın ve uslu uslu çıkın gidin burdan.
(Katil güler)
Pardon kardeş.Uslu uslu çıkıp gitmezsek ne olur.
Ahmet: Kasaba Camiden selanız verilir.Öğle namazına müteakip cenazeleriniz kalkar.
Katil: Suratına doğrultulmuş 2 tabanca varken bunu nasıl yapacaksın?
Ahmet ikisinide suratına çay tepsiyisye vurur.Birinin silahını alıp güvenlik kamerasını vurur.Birini vitrinden dışarı atarak öldürür,birini ise tabancayla ateş ederek öldürürHastaneye gider.Dışarı çıkarken basın Ahmeti yada Serhatı videoya çeker ve İsmet Ali Topçuoğlu heryerde aradığı,oğlunu öldüren adamı bulur.Damadı Ertan Demir 'i Ahmeti alması için yollar.Ahmet Ertan'ı tersler.Ertan Kayınpederinin emrinden çıkıp Ahmet'in oğlunu kaçırır.Çıkan çatışmada Ahmet'in oğlu sırtından vurulur(Ertan tarafından)Ahmet hastaneye yetiştirir ama kurtaramaz.Karısı Nurgül Ahmeti suçlar ve onu terkeder.Ahmet yada Serhat 10 yıl önce bıraktığı silahını intikam için yeniden eline alır...