•İyi okumalar dilerim <3•
-----------------------------------
Doktor şoke olmuş bir şekilde Maria'ya bakıyordu.Maria etrafı darma duman etmişti.Her yer ya yanıyordu ya topraktı ya da suydu.Etraftakilerse telaş içinde Maria'ya bakıyolardı.
D"Aferin asker, aferin.Başka gücünü kontrol et."
Maria gözünü kapatıp havalandı.Elini hareket ettirmeye başladı.Gördüğü bardaktaki suyu gücüyle yanına kadar getirdi.Daha sonrasında diğer elemenletrede aynısını yaptı.Gözünü açıp üç elementi de doktora doğru fırlattı.Doktora giderken dördü birer ejderha,anka,yılan ve aslan olmuştu.Doktor feci şekilde yaralanmıştı.Nerdeyse her tarafı yara bere içindeydi.Ölümcül darbe yemişti.
Maria ise gücünü kullanırken yorulmuştu burnundan siyah kan geldi.Yere dizlerini koydu halsizdi ama gücü hala yerindeydi.En güçlü haliydi sanırsa.
-(Maria'nın gözünden)-
Gözlerimi sıkıca kapattım yorgunum ama hala damarlarımda gücün olduğunu hissediyorum.Burnumda ıslaklık hissettim kan akıyodu. Elimi burnuma sürdüğümdeyse elime siyah bir sıvı geldi bu benim kanımdı galiba.Sinirlenince aktı.
Yavaş yavaş bilincim kapanıyodu gözlerim kararmaya başladı.Geriye doğru düşüyodum.Tutunmaya çalışırken yanlışlıkla elim boşluğa denk geldi ve dolabı düşürdüm.Gücümü kontrol edemedim.Korktum.Daha sonrasındaysa bayılmıştım sanırım çünkü koca bir karanlık vardı. Uyandığımda başımda yine ikizler vardı.
"Dejavu yaşadım"
Yüzleri gülümsedi, benimde aynı şekilde.Onlara garip bir şekilde güveniyo ve seviyodum,neden bilmem...
Ayağa kalktım ortalarına oturdum."Bilmiyorum neden ama iyi ki varsınız be çocuklar."
İkisine birden sarıldım.Onlar ilk başta şaşırdılar tabi sarılamadılar ama sonrasında onlarında rahatladığını hissettim.Cidden onlara bir günde bu kadar güvenmem ve sevmem garipti.
"Eee,karar verdiniz mi,kaçıcak mısınız benimle?"
Birbirlerine tekrar baktılar Pietro,Wanda'ya gözünü kırpıp kafasını salladı.
W"Maria,biz seninle g..."
Aklım çıktı bir anda kapıdan içeri asker daldı.
"Hey çabuk yukarı çıkın güvenli yere deneklerden biri kaçtı."
Ne, hahahaha bizden önce başarmış biri.Herneysr hemen yukarı çıktık elimize kelepçe bile takmadılar.Her tarafta askerler koşuyodu.Çok garip bi görüntüydü tuhafıma gitti.
P"Hey ben sizi götürebilirim."
"Sen Wandayı alıp yukarı çık ben etrafı Kolaçan edip gelicem.Pietro sakın ordan ayrılmayın cümlenin devamını duymak istiyorum tamam mı?"
Onaylar bir şekilde kafasını salladı.Hemen Wandayı kucağına alıp hızlı bir şekilde koştu,arkasından mavi rüzgara benzer şeyler görünüyordu okadar hızlıydı.
Etrafa bakmaya başladım.Kimin kaçtığını öğrenmeye çalıştım.Gücü olan birisimiydi yoksa sadece bir denek mi.Etrafı iğcene baktıktan sonra sadece aynı şeyi görüyorum koşturan askerler.Önemli bir şey değildi.
Giderken etrafı tanımaya başladım, anlamaya başladım daha çok nasıl bi yer olduğunu.O kadar zor bi yer değildi sadece çok oda vardı ve büyük biryerdi.Hepsinin nere olduğunu ezberledim.Kaçmamız için önemliydi nerenin nerde olduğunu bilmemiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Winter Soldier in my Heart
Fiksi PenggemarHydra'ya eskiden çalışan ve ona hizmet etmesi için küçüklüğünden beri orada büyümüş,orada acı çekmiş olan bir kadınla,trenden düşüp Hydra tarafından kurtarılmış(!) ve "Kış Askeri" adıyla duygusuz bir silaha dönüşmüş olan eski bir askerin hikayesi...