11. Ακονισμένο ένστικτο

93 14 0
                                    

Πρέπει να παραδεχτώ ότι ο Ρίτσαρντ και οι άντρες του είχαν οργανώσει τέλεια την δημοπρασία. Είχε λάβει χώρα στην πολυτελή τραπεζαρία του ξενοδοχείου του καζίνου.

Όσο οι υπόλοιποι επισκέπτες έπαιζαν στο καζίνο, δέκα από αυτούς κάθονταν στην αίθουσα και προσπαθούν να αγοράσουν με τα άπλετα εκατομμύρια τους, τα πολύτιμα αγαθά που εκθέτονται στη δημοπρασία.

Πίσω από την σκηνή, άκουγα τα ποσά που προσφέρονταν και γελούσα μέσα μου με την ανοησία που κουβαλούσαν οι άνθρωποι. Χρήματα που μπορούσαν να βοηθήσουν άλλους, προσφέρονταν για ένα άψυχο αντικείμενο.

Μία ώρα αργότερα, είχε έρθει και η δική μου σειρά. Όταν άκουσα το όνομα που μου είχε δώσει ο Ρικ, ήμουν έτοιμη να βάλω τα γέλια. Παρόλα αυτά, του έκανα το χατήρι να μείνω ανώνυμη.

Για το λόγο αυτό, εκτός από την ιατρική ρόμπα που φορούσα και φαινόταν ότι ήμουν γυναίκα, είχα φορέσει μία μάσκα στο πρόσωπο και είχα αλλάξει τα μαλλιά μου.

Ο Λίαμ ήταν εκείνος που είχε αναλάβει την παρουσίαση των αντικειμένων και φυσικά και την δική μου παρουσίαση. Μιλούσε για έναν αψεγάδιαστο γιατρό, με θεϊκά χέρια και θεόσταλτες ικανότητες. Μιλούσε για έναν γιατρό που μπορούσε να ξεγελάσει το θάνατο.

Φυσικά, στην περίπτωσή μου, δεν θα με πουλούσαν αλλά θα με "δάνειζαν" μέχρι την πλήρη ανάρρωση του ασθενή που ίσως να υπήρχε.

Το ποσό εκκίνησης του δανεισμού μου ξεκίνησε από τα 5.000$ και έμεινα έκπληκτη. Όμως περισσότερο έκπληκτη έμεινα με τους ενδιαφερόμενους. Σχεδόν όλοι άρχισαν να δίνουν προσφορές και τελικά η τελική τιμή ανήλθε στα 15.000$.

Οι κανόνες ήταν απλοί. Η γιατρός Wonder θα επισκεπτόταν τον ασθενή με τη συνοδεία των Jokers. Θα αναλάμβανε την πλήρη ανάρρωση του κάθε ασθενή με την προϋπόθεση να μην ήταν ανίατη ασθένεια και φυσικά, οι υπηρεσίες της έπρεπε να μείνουν κρυφές.

****

Ο πρώτος ασθενής μετά από εκείνη την δημοπρασία, κατέληξε επιτυχία και ήταν το έναυσμα για την μεγάλη ζήτηση που θα είχε στο εξής η Dr. Wonder.

Δεν χρειαζόταν να παίρνω μέρος στην δημοπρασία καθώς οι πλούσιοι που είχαν ανάγκη για έναν «θαυματουργό» γιατρό μιλούσαν απευθείας με τους Jokers.

Φυσικά, δεν μπορούσα να ανταποκριθώ πάντα στις παρακλήσεις τους καθώς δούλευα στο ορφανοτροφείο και στα προάστια. Για το λόγο αυτό, οι τιμές όλο και αυξάνονταν, γεμίζοντας το ταμείο της ομάδας Moon αλλά και της οργάνωσης Shadows. Ο Ρίτσαρντ δεν κρατούσε μερίδιο από τις συναλλαγές με τη γιατρό, παρόλο που χρησιμοποιούσε την ομάδα του για προστασία αλλά και διαμεσολαβητή.

Η μάχη της ψυχής ΙΙΙ: Η δικαίωσηNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ