Ο Γκόρντον και ο Βαλεντίν πίστευαν ότι μπορούσαν να καλύψουν τα πάντα με τα χρήματα και την εξουσία που είχαν. Όταν όμως ο Ντόνοβαν έμαθε την εμπλοκή του Βαλεντίν στην υπόθεση της κόρης του, έκανε ότι περνούσε από το χέρι του για να θάψει μια για πάντα εκείνον τον άντρα.
Είμαι σίγουρη ότι ο Ρίτσαρντ έδωσε μια πλήρη αναφορά στον επιχειρηματία και εκείνος ανέλαβε να δώσει το τελειωτικό χτύπημα. Καθώς ήταν πρώην πολιτικός ήξερε που να ψάξει για να βρει στοιχεία εναντίον του Βαλεντίν, ο οποίος θα κατηγορούνταν πια ως προδότης του έθνους καθώς πούλαγε πληροφορίες σε αλλοεθνείς.
Όσο για τον εγγονό του, καλέστηκε επίσης από την αστυνομία καθώς βρήκαν στοιχεία ότι είχε επίσης σχέσεις με τις βρώμικες δουλειές του παππού του. Εκείνος κατηγορήθηκε για παράνομο εμπόριο όπλων.
-«Λοιπόν, είσαι ευχαριστημένη;» ρώτησε ο Ρίτσαρντ καθώς με πλησίαζε με αισθησιακό τρόπο, την στιγμή που ετοίμαζα το πρωινό μας και κοιτούσα τις ειδήσεις στην τηλεόραση.
-«Εν μέρει, ναι.»
-«Εν μέρει;»
-«Πρέπει να χτυπηθούν και οι Ρώσοι.» ψέλλισα αλλά είδα το ανήσυχο βλέμμα του. Ο ίδιος ήξερε ότι οι Ρώσοι ήταν μια ισχυρή κομπανία και δεν θα έπεφτε τόσο εύκολα όσο ο Γκόρντον ή ο Ίστγουντ.
Με πήρε αγκαλιά και μια κίνηση των ισχυρών χεριών του, με τοποθέτησε πάνω στον πάγκο. Πήρε θέση ανάμεσα στα πόδια μου ενώ τα χέρια του τύλιξαν το κορμί μου και τα δικά μου χέρια το δικό του.
Άρχισε να με φιλάει στα χείλη με πάθος και ορμή ενώ όταν χώρισαν τα χείλη μας, ψιθύρισε στο αυτί μου.
-«Πρόσεχε.»
Ο ψίθυρός του μου γαργάλησε το αυτί και την επόμενη στιγμή, ένιωσα τα δόντια του στο λοβό μου. Έπειτα άρχισε να με φιλάει τρυφερά στο λαιμό και όταν έφθασε στον ώμο μου, αιφνιδιάστηκα από το ρουφηχτό φιλί που άφησε εκεί.
Συνέχισε να με φιλάει κάτω από το λαιμό και ακόμη πιο κάτω κοντά στο στήθος. Με μια επιδέξια κίνηση αφαίρεσε το μπλουζάκι μου και τα χέρια του όργωναν τα πλευρά μου ενώ τα χείλη του φιλούσαν το δέρμα μου.
Τα πόδια μου τυλίχτηκαν γύρω από τη μέση του και όπως ήμασταν αγκαλιασμένοι, με σηκώνει από τον πάγκο της κουζίνας και κατευθυνόμαστε προς το κρεβάτι μας.
Πέσαμε με ορμή πάνω στο στρώμα και σαν να άναψε κάποιο κουμπί, το πάθος μας ξεχείλισε. Άρχισα να του αφαιρώ τα ρούχα του και εκείνος τα δικά μου, αν και δεν ήταν πολλά μετά το πρωινό ξύπνημα.
VOUS LISEZ
Η μάχη της ψυχής ΙΙΙ: Η δικαίωση
Non-FictionΚαθοδηγούμενη από άσβεστη οργή και μίσος, η ψυχή της Κέιτ βυθίζεται όλο και περισσότερο στο σκοτάδι, έχοντας πια εμμονή να βρει εκείνους που την πλήγωσαν. Η φλόγα της εκδίκησης θα φουντώσει μέσα της, όταν συνειδητοποιήσει στην πορεία πόσοι άνθρωποι...