Δεν αμφέβαλλα για τα λόγια και τις προθέσεις του Ρίτσαρντ. Τα λόγια του Γκάρι Μπρουκς επιβεβαιώθηκαν από την επόμενη κιόλας μέρα, όταν σε κάθε παλιό στέκι των Pride Wolves άρχισε να ξεσπάει νέο επεισόδιο βίας.
Οι Jokers άνοιγαν μέτωπα με τους Pride Wolves και ένας ακόμη πόλεμος των δρόμων είχε ξεσπάσει. Όμως χωρίς τον Ρίτσαρντ Ντέιμον, οι Pride Wolves ήταν ακέφαλη αγέλη αδέσποτων σκυλιών. Είχαν χάσει την παλιά τους δόξα καθώς τώρα τον κορμό του συνδικάτου αποτελούσαν άπληστα και παραδόπιστα ρεμάλια χωρίς μπέσα και κότσια.
Δεν άργησαν να φανούν τα αποτελέσματα και δεν ήταν διαφορετικά από αυτά που περίμενα. Οι Jokers κέρδιζαν έδαφος ενώ στον κορμό τους είχαν συμπεριληφθεί όλες εκείνες οι συμμορίες που κάποτε ήταν ουδέτερες. Δεν είχαν πρόβλημα αριθμητικά.
Δεν είχαν πρόβλημα και να γίνουν αποδεχτοί από την υπόλοιπη κοινωνία του Μπρονξ.
Οι Pride Wolves αντιστάθηκαν στην αρχή αλλά καθώς είχαν υποτιμήσει τη δύναμη που μπορούσε να έχει μια νεοσυστάμενη συμμορία, έχαναν συνεχώς έδαφος. Ήταν θέμα χρόνου να υποκύψουν στους αντιπάλους τους.
Παράλληλα, οι Pride Wolves δεν ήταν οι μόνοι που έλαβαν τα πυρά των Jokers. Ο Νέηθαν Ίστγουντ και οι άντρες του «χτυπήθηκαν» επίσης. Αντιπροσωπεύοντας πια, όχι τους White Foxes αλλά τους Silver Skulls, η ήττα εκείνη περιόρισε τις κινήσεις της άλλης συμμορίας.
Οι Jokers και ο Ρίτσαρντ Ντέιμον έκαναν αισθητή την παρουσία τους στην περιοχή του Μπρονξ. Η επίδειξη δύναμης είχε σκοπό, όχι μόνο να γίνει ο κυρίαρχος της περιοχής, αλλά και να περιορίσει τις κινήσεις των αντιπάλων του, που πλήγωναν το «σπίτι» του.
****
Ο πόλεμος εναντίον των αντιπάλων μου κυλούσε ομαλά, τουλάχιστον αυτές τις αναφορές λάμβανα από τον Γκάρι και τον Λίαμ. Δεν είχα την ψευδαίσθηση ότι θα γινόμουν ο απόλυτος κυρίαρχος των δρόμων. Κανείς δεν μπορούσε.
Ακόμη και αν έχαναν τα άλλα συνδικάτα, νέα θα αναδύονταν στην επιφάνεια. Όμως προκειμένου να καταλαγιάσω το θυμό μέσα μου, χρειαζόμουν να τιμωρήσω εκείνους που είχαν τολμήσει να απειλήσουν το «σπίτι» μου αλλά και εκείνους που είχαν τολμήσει να την αγγίξουν.
Ο Γκάρι με ενημέρωσε για ότι είχε συμβεί και ένας Θεός ξέρεις ποιος με συγκράτησε να μην πάω αυτοπροσώπως και φυτέψω μια σφαίρα στο μυαλό του Νέηθαν Ίστγουντ!
Όμως η τιμωρία του θα είναι η χειρότερη από όλων. Θα μετανιώσει πικρά που την άγγιξε!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Η μάχη της ψυχής ΙΙΙ: Η δικαίωση
Kurgu OlmayanΚαθοδηγούμενη από άσβεστη οργή και μίσος, η ψυχή της Κέιτ βυθίζεται όλο και περισσότερο στο σκοτάδι, έχοντας πια εμμονή να βρει εκείνους που την πλήγωσαν. Η φλόγα της εκδίκησης θα φουντώσει μέσα της, όταν συνειδητοποιήσει στην πορεία πόσοι άνθρωποι...