Співпадіння ?

26 7 7
                                    

Поки Агнес старалась хоч щось розвідати у Тараса про Деяна, Святослав ходив та бурмотів собі під ніс.
- Ну, знову те саме, завжди вони якісь дивні. Бігають ховаються, а я повинен все за них робити.
- Кхм, молодий пане ? Вас нічого в цих словах не кусає за дупу ?
- А що, я щось не так кажу?
Агнес і так була зла на Святослава, а тут він ще і показує себе героєм всього світу.
- Та ти нічого не зробив, відколи ми тут, тільки вмієш показувати який ти бідний і нещасний, сам же з нами захотів піти, я ненавиджу тебе і твої витівки. Чому я повинна все це вислуховувати ? Чи ти вважаєш, що тільки у тебе є проблеми ? Га ?
- Так, тільки у мене. Які у дівчат можуть бути проблеми ? В якого хлопця краще закохатися ? Чи, що на вечерю краще приготувати ?
Ці слова почули Естер з Деяном, які повернулись.
- Що ти ляпнув, опудало ? - Голос Естер звучав грізно, і були у ньому нотки розлюченості.
- А... Я...
- Ти, ти, я в тебе питаю, що вилетіло з твого роту ?
- Я...
- Я знаю що ти. Відповідай на питання. Що там в дівчат за проблеми ? Чортисько ти лисе...
Естер в цю ж секунду замахнулась для удару. Її кулак врізався хлопцеві в щелепу. І почувся незначний хрускіт.
- Ой. Я не хотіла, і тим паче - це не я зробила, нам же це не під силу, і місце тільки на кухні. - Усміхаючись промовляла дівчина. Але її вираз обличчя різко змінився. - А от зараз серйозно, ти взагалі втратив страх чи що ? Якого це чорта, ти насмілився відкрити свого писка ?! - У відповідь було лиш мовчання. - Так противно дивитись на те, як ти мене боїшся. Хоча, іноді навіть весело. Кхм, що ж це я... Так от ще раз я почую якесь не таке слово чи побачу кривий погляд до Агнес. Я тебе прив'яжу до двох дерев, і відпущу їх. Правда весело буде ?
- Мг...

Поки у Естер була дуже делікатна розмова з Святославом, її батьки, разом з батьками Агнес, сиділи за одним столом.
- Антоніно... - Тремтячим голосом промовила Катерина.
- Все буде добре, вони знайдуть їх...
- Але пройшло вже два дні, і хоч би звісточку, а нічого... Я боюсь, вони ж... Не могли...
- Ні! Вони живі, і я це знаю. І тим паче, ще зник той хлопець сирота, а також дівчина Ксенія дочка вчительки з своїм братом.
- Який Сирота ?
- Та пані Євдокії, онук.
- А, той миленький хлопчина. - Тарас був сиротою з малих літ, йому ніхто і ніколи не розповідав де його батьки, але бабуся дуже любила його, завжди одягала в найчистіше, та старалась все купувати для нього. А дідусь учив всього, що сам знав, і теж дуже сильно любив хлопця.
Тарас, сам вів себе спокійно, та ніколи не чинив зла бабусі з дідусем, він почав піклуватися про них, коли підріс. Дуже старими вони не були, томущо мати Тараса завагітніла в шістнадцять років. А батько... Ох батько... Багато про нього не можна сказати, Тарас його навіть не знав, так як і маму. В один день, вони просто зникли, а дитину зоставили на батьків матері. Що зумовило їх це зробити ? Незрозуміло. І куди вони пропали ? Теж нікому було невідомо.
- Мені всеодно страшно, Антоніно. Моя... моя донька... - Сльози полились рікою з її очей.
Василь обійняв дружину.
- Все буде добре, не плач будь ласка. Вони повернуться.
- Я теж так вважаю. Напевно, зараз сидять десь посеред лісу та радіють, що змогли хоч трохи без батьків побути. Не потрібно думати про погане. Вони повернуться, от побачиш.

Таємниця блакитного лісу (закрито) Where stories live. Discover now