V ten stejný den, o pár hodin později za námi opět přišel Brumbál..
"Po poradě se všemi učiteli jsme se vás rozhodli propustit" vyznělo to jakoby nás drželi ve vězení, ale byli jsme nadšení, konečně jsme po 5 dnech volní..
Poté co nám vrátili naše školní hábity jsme se vydali rovnou do knihovny..(Brumbál nám nařídil jít do školy až opět v pondělí)..a hledali jsme cokoli..alespoň malou zmínku o tom..co jsme v lese viděli..moc jsme si toho nepamatovali..ale na to stvoření se zapomenout nedalo..
Prohledali jsme všechny regály a police..ale nic..žádná zmínka o děsivém stvoření vyskytujícím se v hlubokém lese..nezbývalo nám nic jiného než to vzdát...i když..ještě tady byla jedna možnost..zakázané oddělení..ale jak se tam dostat..potřebujeme povolení od učitele..ale pochybuju že nám ho někdo dá..budeme se tam muset vloupat...
Nás plán měl pár jednoduchých bodů
1) získat neviditelný plášť
2) projít přes Filche a kolem té jeho otravné kočky
3) dostat se do knihovny a vloupat se do zakázaného oddělení
4) co nejrychleji najít knihu která my mohla obsahovat něco o té věci
5) utéctTěchto (ne)jednoduchýh 5 bodů jsme museli splnit abychom získali odpovědi na naše otázky..
Chtěla jsme jít já jenže Enzo usoudil že by to nebyl nejlepší plán, protože jsem se dostala do více maléru než oni, takže kdyby na to někdo přišel mohli by mě vyloučit...nezbývalo mi nic jiného než souhlasit..nakonec jsme se rozhodli že tam půjde Mattheo a Enzo a plášť vezmu já a Theo..
K ukradení..tak bych to nenazvala, spíše...propůjčení, neviditelného pláště jsme museli odlákat pozornost Harryho Pottera a ostatních nebelvírských studentů..když nastal čas večeře a všichni byli ve Velké síni tak jsme se vydali k portrétů Buclaté dámy..věděla jsem kde mají vstup protože mi o tom vyprávěla moje maminka..jelikož nám došlo že by nás Buclatá dáma nepustila dovnitř kdybychom na sobě měli zmijozelské hábity, tak jsem přišla na kouzlo které mění barvy..ale problém byl v tom že to nedokáže změnit znak hada na tom malém erbu..toho si snad nevšimne..další problém byl ten, že jsme neznali heslo a tak jsme museli najít kouzlo které by je odposlouchávalo..Theo je dobrý kouzelník a kouzlo se mu povedlo na první pokus..čekali jsme pouze 5 minut a už se u portrétu objevil první člověk..kluk..jenže zapomněl heslo a tak si sedl na kraj a něco nesmyslného šeptal svoji žábě..po chvíli se objevil další a ten ho konečně vyslovil "skořicové tyčinky"..vážně? Takhle houpé heslo..
Když jsme měli červené hábity a znali jsme heslo tak náš plán nemohlo nic překazit..v to jsme doufali...
ČTEŠ
Slytherins
FanfictionY/n Black, dcera Siriuse Blacka nastoupí na školu čar a kouzel v Bradavicích. Přála si jít do Nebelvíru jako její otec ale Moudrý klobouk ji zvolil jinou cestu plnou záhad a dobrodružství.... Y/n= tvoje jméno Mattheo není syn Belatrix Postavy, jej...