Celé dny jsem přemýšlela a snažila se získávat informace od profesorů..jediné co jsem o tom věděla bylo to, co jsem slyšela v knihovně..ti studenti o tom rozhodně ví více..musím se jich na to zeptat a zjistit co s tím mám společného já, můj otec a jeho přátelé...
Jenže, kdo byly ti studenti..Jediná stopa kterou jsem měla byla ta, že když ti lidé odcházeli, zpoza regálů jsem viděla rudou látku, Nebelvír, studenti byli z Nebelvíru..a táta jednoho z nich měl něco společného s mým tátou..holka a kluk..asi stejný věk jako já..
Musím zjistit kdo jsou...
Něco společného s mým tátou, něco společného s mým tátou..jasně museli to být spolužáci ještě když studovali v Bradavicích..
Jenže nemám ani páru s kým můj táta chodil do Bradavic..to taky musím zjistit..učitele by mi to neřekli a tak to musím zjistit jinak..MOJE MATKA..jasně, že mě to nenapadlo rovnou..taky to byla jeho spolužačka..
Hned jsem běžela do pokoje a popadla jsem inkoust a pergamen
"Ahoj mami, potřebovala bych jména všech tvých spolužáků z Bradavic. Prosím neptej se na důvod. Děkuji"
Vůbec jsem nevěděla co tam napsat, aby neměla moc otázek..nemám moc náladu na to, vyprávět co se právě děje..
Po dopsání dopisu a sepsání adresy jsem běžela do Sovince..jelikož nemám vlastní sovu, tak jsem musela najít nějakou školní..když jsem ji našla tak jsem ji vzkaz přivázala ke žluté nožičce a pohladila ji
"Leť a brzy se vrať" pošeptala jsem ji..sovička na mě pohlédla svýma obrovskýma žlutýma očima..otočila se a rozepjala své křídla..pozorovala jsem ji dokud nezmizela za obzorem.Když jsem se otočila k odchodu, narazila jsem na nepříjemnou osobu..Pansy..
"Koho nám tu čerti nesou" zašeptala jsem si sama pro sebe
"Máš nějaký problém Blacková!" zapištěla na mě
neměla jsem chuť strácet čas s takovou nánou jako je Pansy, a tak jsem dělala jako by tam nebyla a prošla jsem kolem níKdyž jsem byla u schodů..uslyšela jsem opět ten její pištivý hlas..
"My to víme, my víme všechno.! Víme jak se o půlnoci potloukáte po chodbách. Zatím nemáme důkaz, ale počkejte si, my ho získáme a vy poletíte z Bradavic dřív než řekneš Merlin!"
nad touto poznámkou jsem pouze pročila očiRáno jsem vstala a připravila se do školy..nejprve nás ale čekala snídaně..
Před Velkou síni bylo narváno..proč nás nepustí dovnitř..čekali jsme tam dalších 5 minut..konečně se dveře otevřely..když jsme s klukama vešli do síně všude se vznášely osvícené dýně a místo jasné oblohy, která vždy bývala vidět když jste se podívali nahoru, tam bylo zamračeno a všude létali netopýři..
"Jé, to je nádhera"
"Páni"
"Ooooo"
"Hele podívej, támhle"Když všichni usedli na dlouhé lavice u stolů Brumbál pronesl dlouhou řeč ve které nám oznámil že pro studenty 1. ročníku se bude konat menší Halloweenská párty..po oznámení této události vypukl v síni bouřlivý potlesk..
Poté co proslov ukončil, vyletěly do síně sovy..malé, velké, tmavé a světlé..všechny ve svých žlutých nožkách svíraly dopisy ale také balíčky různých velikostí..
Jeden dopis přistál přímo přede mnou..hned jsem věděla kdo ho poslal..nečekala jsem ani minutu a hned ho otevřela..
"Ahoj Y/n, doufám že se ti daří a že sis našla spoustu kamarádů. Sepíšu ti sem některá jména, na důvod se ptát radši nebudu.
Lily Evans
James Potter
Remus Lupin
Marlene McKinnon
Mary MacDonald
Peter Pettigrew
Dorcas Meadowec
.
.
."Potter, Potter Harry..to musí být on, a ta holka, to bude asi jeho kamarádka..musí to být on, žádné jiné přijmení mi nic neříká..samozřejmě že pár z nich znám a nějaké i zmiňovala ta holka v knihovně, ale žádní studenti s tímto jménem tady určitě nestudují..
Dnes máme hodinu Péče o kouzelné tvory společně s Nebelvírem, tam budu mít šanci s Harrym promluvit..
___________________________________
Další kapitola<3
ČTEŠ
Slytherins
FanficY/n Black, dcera Siriuse Blacka nastoupí na školu čar a kouzel v Bradavicích. Přála si jít do Nebelvíru jako její otec ale Moudrý klobouk ji zvolil jinou cestu plnou záhad a dobrodružství.... Y/n= tvoje jméno Mattheo není syn Belatrix Postavy, jej...