/17/ Halloween 1991

102 5 1
                                    

Při snídani nám nad hlavami poletovali stále netopýři a dýně stále krásně svítily. Dnes se konala ta Halloweenská párty pro první ročníky.

T:"Tak co už máte vymyšlený kostým?"
M:"Jasně, ale je to přísně tajné"
E:"Beztak to bude nějaká blbost, co jiného by tě napadlo"
M:"Kamaráde, nikdy nepodceňuj moje schopnosti, ještě mi budeš závidět"
E:"No to určitě"
všichni jsme se zasmáli a pokračovali v snídani

Když jsme se vrátili do společenské místnosti, tak také byla vyzdobena halloweenskými výzdobami. Nechyběly černé a oranžové balónky a pavučiny všude kam se podíváte.

Malfoy a jeho parta si konečně dali odstup a nechali nás napokoji.

Byla sobota a venku velmi foukalo. Ze všech stromů už opadalo listí a z jezera občas vystupovaly obrovské fialovo-černé chapadla.

Halloweenská párty měla začít v šest hodin po poledni a tak jsme měli ještě spoustu času na vymýšlení kostýmu. Nenapadlo mě nic jedinečného a tak prostě půjdu za ducha. Sebrala jsem z mé postele povlečení a udělala do něj dvě díry na oči. Není to nic originálního ale to nevadí.

Blížila se šestá hodina a všichni už odcházeli ze společenské místnosti.

M: "Tak.. Teď vám ukážu můj úžasný kostým"
T: "Však už jsme ho viděli, máš ho celou dobu na sobě"
M: "No jo ale má speciální schopnost! Nechápu proč mě tak podceňuješ" zašklebil se a otočil se k nám zády
M: "Připravte se. Aaa teď!" vykřikl
když se otočil všude z jeho kostýmu vystríkly konfety a třpytky a taky barevný kouř, chvíli jsme ho pod záplavou třpytem ani neviděli

T: "Kámo co to mělo být? Seš snad bárbína nebo co?" vykašlal ze sebe Theo, který se začal dusit barevným kouřem
M: "Co kecáš. Náhodu to bylo fantastický"
Y/n: "Pětileté holčičce by se to možná líbilo"
M: "Hahaha jste fakt vtipní, vaše malé mozky by na takové kouzlo ani nepřišly"
E: "Hele a neměl sis to radši nechat až na tu párty?"

Mattheo se na chvíli zasekl a hodil rukama do vzduchu
"Sakra práce to mi nedošlo"
flákl sebou do křesla a vzdychl

Já, Theo a Enzo jsme dostali takový záchvat smíchu že se Mattheo urazil a slíbil že už s náma nadosmrti nepromluví

Došli jsme do Velké síně, která byla plná studentů v kostýmech, dokonce si je vzali i učitelé. Filchova kočka ho měla taky, byla oblečená v mini kostýmku vlkodlaka, nejspíše to udělali studenti a nějak to začarovali aby to nešlo sundat protože jinak by jí to Filch určitě sundal, byl vlastně jediný kdo neměl kostým. Školní duchové lekali studenty a obrazy se o to snažily také.

Hrála mudlovská hudba a všichni se náramně bavili, až na Malfoye a jeho partu. Ti seděli v rohu a pomlouvali kostýmy ostatních a sem tam na ně házeli pavouky nebo jiné potvůrky. Naštěstí si nás nevšimli.

Celá párty se obešla bez problémů a všem se líbila. Byly tam plné stoly občerstvení a nechyběl ani punč.

_________________________________
Ahoj 🙋🏼‍♀️ v této kapitole ani v té následující se nedočtete co na párty dělali a to z toho důvodu že si to můžete domyslet sami. Opět jsem měla skoro 2 měsíční pauzu ale jsem zpět, nevím na jak dlouho ale jsem. Kdyžtak můžete napsat co by jste chtěli v příběhu za akce a nějaké aktivity o kterých by jste si tady chtěli přečíst, budu ráda za jakýkoliv návrh. Chtěla bych příběh přispůsobit vám a také vašim nápadům😁

Děkuji za podporu a doufám že jste si užili prázdniny🫶

SlytherinsKde žijí příběhy. Začni objevovat