Lily Harper zawsze była czarną owcą w rodzinie .
Jej rodzina była bogata i potężna ,zimna i podła .Byli zniesmaczeni biednymi i kontaktowali się tylko z bogatymi .
To była oczywiście tylko strona jej ojca .Nigdy nie poznała swojej matki ,ponieważ zmarła przy porodzie Lily .Potem jej rodzina ze strony matki nie chciała mieć z nią nic wspólnego .
Robert Harper wzbogacił się na stworzeniu własnej firmy żeglarskiej ,która odniosła duży sukces .Lily miała wtedy zaledwie pięć lat ,ale szybko zauważyła zmianę w swoim ojcu .
Kochający ,życzliwy mężczyzna ,którego kiedyś znała ,zmienił się w okrutnego ,żądnego pieniędzy drania.
Mimo dorastania w rodzinie ,której zależało tylko na bogactwie ,Lily w niczym nie przypominała ich .
Siedemnastoletnia dziewczyna była miła i szczerza mówiąc nie dbała o pieniądze .Właściwie nienawidziła tego ,ponieważ czuła ,ze to był powód ,dla którego jej ojciec odwrócił się od niej ,kiedy najbardziej go potrzebowała .
Troszczyła się o innych i jedyne czego pragnęła to znaleźć miłość i podróżować po świecie.
Kiedy ogłoszono ,ze ona i jej ojciec wejdą na pokład Titanica i popłyną do Nowego Jorku ,nigdy nie była szczęśliwsza .
Wiedziała ,ze to będzie najbliższe jej podróżowanie po świecie przez długi czas .
Przygoda ,która miała nadejść ,ekscytowała ją bez końca .
Gdyby tylko wiedziała o wszystkich trudnościach ,z jakim przyjdzie jej się zmierzyć w chwili ,gdy postawia stopę na tym statku .
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Regulus Black był tajemnicą .
Podróżował po świecie i widział wszystko ,co było do zobaczenia.
Dwudziestolatek miał wystarczająco dużo pieniędzy ,aby dostać się tam ,gdzie trzeba.
Jedynym miejscem ,w którym chłopiec nigdy nie był ,była Ameryka ,to było jego marzenie .Dorastał we Francji w biednej rodzinie z niewielkimi lub żadnymi pieniędzmi .
Kiedy usłyszał o Titanicu ,wiedział ,ze musi znaleźć sposób na zdobycie biletu .To było jak szarpnięcie w klatce piersiowej ,które ciągnęło go coraz bliżej w stronę statku .
W końcu szczęście dopisało i zawarł układ z bogatym bankierem ,który stwierdził ,ze jeśli będzie pracował jako bankier przez dwa tygodnie ,dostanie w zamian swój bilet .
Regulusowi udało się zdobyć bilet .
Kiedy nadszedł czas ,chłopiec spakował wszystkie swoje rzeczy ,których było bardzo mało i wszedł na pokład statku ,który miał być niezatapialny .
Nie wiedział ,co miało nadejść w ciągu najbliższych kilku dni .
CZYTASZ
Titanic -Regulus Black
Romance„Pamiętam, kiedy pierwszy raz cię zobaczyłam... nigdy nie widziałam czegoś tak doskonałego. Pamiętam, że pomyślałam, że muszę cię mieć, bo inaczej umrę... wtedy wyszeptałeś, że mnie kochasz, a ja poczułam taki spokojny... i bezpieczna... ponieważ wi...