Rozdział 11

126 2 0
                                    


-Dziękuję ci -Lily uśmiechnęła się do mężczyzny ,który podał jej kubek .

Byli teraz na Capathii, która była łodzią ,która zabrała wszystkich ocalałych z Titanica .

Obecnie opierała się o reling statku ,co często robiła na Titanicu .

-Wiesz ,nie wiem ,co bym zrobiła ,gdybyś się nie obudził -powiedziała mężczyźnie ,który obejmował ją w talii.

-Nie myślmy o tym kochanie -Regulus wyszeptał jej do ucha ,zanim pocałował ją skroń .

Nigdzie na statku nie było śladu Roberta ,co doprowadziło Lily do przekonania ,ze nigdy mu się to nie udało .Był dla niej okropny ,nie powinna być smutna .Ale była .

-Więc -Regulus drgnął ,obracając ją w swoich ramionach -Dokąd teraz ?-on zapytał .

-Już ci mówiłam -Lily uśmiechnęła się ,patrząc mu w oczy -Gdziekolwiek z tobą .

Oboje pochylili się i dzielili namiętny pocałunek ,ale wkrótce zostali przerwani ,gdy ktoś odchrząknął .

Młoda para powoli odsuwała się z uśmiechami na twarzach .

-O mój Boże !-Lily sapnęła ,gdy zdała sobie sprawę ,kto ich rozdzielił .

Pędząc do przodu ,wskoczyła w otwarte ramiona chłopaka.

-Jack żyje!-zaśmiała się radośnie ,gdy chłopak ją obrócił .

-Żyję ?-zapytał ze śmiechem -Oczywiście ,ze jestem ,uratowałaś mnie-uśmiechnął się do niej ,po czym posadził ją i przyciągnął Regulusa do uścisku .

-Tak się cieszę ,ze u was wszystko w porządku -Jack uśmiechnął się do tej dwójki .

-Ty też .Jack -radośnie odpowiedział Regulus .

-Kto to?-Lily zapytała ,mając na myśli dziewczynę ,która dołączyła do Jacka.

-To jest Rose ,pomogła mi ,kiedy tu dotarłem -Jack uśmiechnął się sennie do rudowłosej .

-Jestem Lily Harper -Lily uśmiechnęła się i przyciągnęła rudą głowę do uścisku ,który z wahaniem odwzajemniła .

-Rose -uśmiechnęła się do Regulusa .

-Cóż ,nie wiem ja wy ,ale ja umieram z głodu ,więc może pójdziemy poszukać jedzenia?-zapytał Regulus ,zarzucając rękę na ramię Lily .

Wszyscy się zgodzili i czwórka przyjaciół odeszła .

Lily podniosła wzrok ,by zobaczyć uśmiech na twarzy Regulusa i zakochała się na nowo .

Zawsze .

Titanic -Regulus BlackOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz