Вона
- Ти впевнена, що не будеш снідати? - запитує Кейсі відкриваючи двері в мою нову кімнату.
- Так, я не голодна. У мене стільки планів на сьогодні, не хочу втрачати час в пусту - кажу я заплітаючи другу косу перед дзеркалом
- Я думала, що ти будеш сьогодні спати, а не прокинешся о восьмій ранку й почнеш планувати свій день. Ти не перестаєш мене дивувати - відповідає вона, спершись на стіну і дивиться прямиком на мене - так які у тебе плани на сьогодні? - цікавиться подруга роблячи глоток своєї кави.
Замість того, щоб якось їй відповісти я протягую аркуш паперу з чітким планом свого дня, який склала ще перед сном адже незважаючи на довгий переліт так і не могла заснути учора.
- Боже, ти навіть план склала? - Її очі значно розширяються як тільки вона помічає мій список, пробігаючись очима по пунктам вона різко йде в іншу кімнату. Буквально через секунду дівчина повертається і віддає мені інший листок.
- Ось - каже вона як тільки я беру його в руки - це твій новий план на сьогодні. Той був занадто нудний. - вона відмахується рукою при згадці про мій початковий план - І так, обов'язково відвідай це кафе - вона вказує на передостанній рядок на бумазі - воно під пунктом 4 у списку. Тобі ж треба буде поснідати? Так ось, це чудове місце.
На листку було не так багато пунктів, але вона коротко написала на полях, що це і де розташоване, щоб я змогла орієнтуватись куди йду. Я з полегшенням видихнула тому, що прекрасно знаю, що з цією дамочкою не має сенсу спорити й тим паче, я їй довіряю як нікому в цьому світі й знаю, що поганого вона ніколи не порадить. Склавши листок в чотири я сховала його у сумку.
- Окей, тож ти сьогодні зі мною не йдеш?
- Нажаль ні. - на її лиці видніється жаль - Я маю плани, тому буду дома лише в пів п'ятої. Пробач, повеселись там - вона відставляє чашку і приобіймає мене - я справді рада, що ти тут - вкотре за останні години повторює дівчина й на її лиці сяє щира посмішка.
Цю посмішку я пам'ятаю ще з дитинства. Вона не змінилася та й сама красуня не змінилася. Кейсі залишилася такою ж вродливою, якою була ще в дитинстві. Її хвилясте світле волосся до грудей та сині очі, які мені весь час нагадували океан, гармонійно поєднувалися один з одним. Що змінилося - це її веснянки, що стали більш помітними чим коли-небудь.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Ще один лист для мене
RomanceЕмілі - загадкова дівчина, у якої починається нове життя. Париж одне з найромантичніших міст в світі, наповнене красою, спокоєм і коханням. Головна героїня зустрічає романтичного хлопця, що трохи давніше переїхав сюди. Здавалося б невже одне знайомс...