"Запам'ятайте, дві душі не знаходять одна одну випадково."
Де Рейл.
Він
"Дорогий Брендон.
По перше: хочу щиро подякувати тобі за те, що повернув мені мій конверт. Не знаю, що я робила би без нього, і це без перебільшень. Та гадаю, ти сам вже це зрозумів.
Я також буду відвертою, тому скажу, що я захотіла тобі голову відірвати ще в той момент, коли побачила що ти написав мені листа. Але я хороша людина, чесно)Суті це не міняє. Тож до чого ж я веду, я була дуже зла на початку, але після того, як я завершила його читати - я тебе вибачила. Ти заставив мене запанікувати спочатку, але це вже пройдено.
Що я хочу сказати тобі, це спасибі. Я дуже сильно вдячна тобі. Ти хотів мені допомогти й ти це зробив. Повір, ти гадки не маєш як твій лист вплинув на мій день, та певно в цілому на моє життя. Тож щиро дякую за допомогу.
Відкрию тобі секрет, ти став першим хто прочитав мої листи й як для незнайомця з кафе - це дуже дивно. Мені не віриться, що в Парижі тепер вільно блукає хлопець, який знає мої таємниці.
По друге: казати, що я твій кумир - це трішки занадто, не вважаєш? У будь якому разі, я вдячна тобі за хороші слова, що ти написав й підтримку. Як для незнайомця - це дуже мило й для мене це багато значить.
По третє: Можеш не переживати, ти добре пишеш листи. Мабуть написання мотиваційного листа в університет добре набило тобі руку хахаха. (Я жартую якщо що). Я також не професіонал в написаннях таких повідомлень, тому не переймайся.
Останнє про що хочу тебе попросити: нікому не розповідай те, що ти прочитав. Навіть якщо ти колись зустрінеш мене в реальному житті чи ми будемо ворогами (я враховую всі можливі варіанти хлопче) пообіцяй, що ніколи не скажеш й слова про це. Не використаєш це проти мене чи ще щось в цьому дусі. Наперед кажу тобі дякую!
Я також бажаю тобі всього самого найкращого в житті. Бувай)
P.S: цитатою в кінці ти мене добив. Влучно підібрано незнайомцю, ти швидко вчишся)
25.05.2023. Емілі Деліонор. Париж, Франція."
ВИ ЧИТАЄТЕ
Ще один лист для мене
RomanceЕмілі - загадкова дівчина, у якої починається нове життя. Париж одне з найромантичніших міст в світі, наповнене красою, спокоєм і коханням. Головна героїня зустрічає романтичного хлопця, що трохи давніше переїхав сюди. Здавалося б невже одне знайомс...