6.Bölüm

1 1 0
                                    

Esmer güzelim: Ben seni uzaktan sevdim. Yine severim sen yanımda olmasan bile ben yinede seni severim.

Esmer güzelim: Sana ihtiyacım var sesini duymaya adını anmaya sana ihtiyacım var nefesini solumaya aynı havayı solumaya. Beni ben yapan sana ihtiyacım var.  01:30

0554.......: Çık o zaman karşıma. Benden ala bileceğin tek mesaj bu.

Asyadan...

Bir anda hayatıma girdi nasıl oluyor bilmiyorum ama bir anda hislerimi düşüncelerimi değiştirdi.

Görmedim Evet sesini duymadım Evet.

Ama beni çok etkiledi. Nedenini bilmediğim bi şekilde ona çekiliyorum. İsmini dahi bilmiyorum. Belki yaşlı belki evli belki çirkin.
Ama şu an bunlar umurumda bile değil tek düşüncem o beni bu kadar güzel sevmesi.

Keşke karşıma çıksa neden çıkmadığını da anlamıyorum ya zaten onu böyle tutan şey ney. Ya tanıyorum o yüzden karşıma çıkamıyor cesaret edemiyor ya da dediğim gibi evli.

Tanıyor olayım ama evli olmasın.

Ben hep beni gerçekten sevecek birini aradım herkesle arama duvar ördüm Bekirden sonra... Çok acı çektim çok sevdim ama sevilmedi. O günden sonra o gittikten sonra kimseyi hayatıma almadım bekledim hep bekledim beni sevecek beni anlayacak bana aşık olacak birini bekledim hep.

Ona inanıyorum beni gerçekten sevdiğine ama inadını çözemiyorum neden karşıma çıkmamak ta bu kadar ısrarcı.

Yazmayacağım mesajlarına karşılık vermeyeceğim eğer beni gerçekten çok istiyorsa karşıma çıkmalı...

Asya kişisi 0554....... kişisini
hayalet diye kaydetti.

Sedattan...

Asya'yla 5 gündür konuşmuyoruz daha doğrusu o benimle konuşmuyor ben sürekli mesaj yazıyorum ama o yazmıyor.

Yarın iş yerlerinin organizasyonu var oraya gideceğim ve ilk fırsatta Asya'yla konuşacağım kararlıyım karşısına çıkmaya. Bu defa kendimi durdurmayacağım hislerimi ortaya dökeceğim. Elimi tutar yada tutmaz kendisi bilir ister bu yolu el ele birlikte yürürüz istemezse bugünkü Sedat nasılsa yarında o Sedat olacak onu uzaktan sevmeye devam edeceğim..

Esmer güzelim: Yarın için çok heyecanlıyım. Sende yarın için hazır mısın?

O şu an ne demek istediğimi anlamasa da yarın ne demek istediğimi anlayacak..

                                    *****

Bugün cumartesi hayatımın dönüm günü ya bugün biterim yada kaldığım yerden onunla devam ederim.

Kıyafetlerimi kuru yıkamadan yıkattırıp ütülettirip getirmiş çalışan onu alıp odama götürdüm.

Heycanım dan yerimde duramıyorum ona nasıl o kadar yakın olacağımı ona duygularımı nasıl anlatacağımı düşünüp duruyorum bir haftadır.

Hazırlanıp organizasyonun olduğu otele geldim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 29, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tesadüfen aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin