15 ✓

207 26 26
                                    


İyi okumalar
vakit buldukça birşeyler yazıp çıkıyorum.

.................



Saat çok geç olmasa da veliaht uykuya dayanamayıp gözlerini yummuştu. Prens yoongi adeta bir ölü gibi boylu boyunca yatıyor.  Jungkook ise uyku arası sürekli birşeyler sayıklıyordu .


Ertesi sabah


Veliaht prens gözlerini yavaş yavaş açarken odada ki konuşmalar ve ayak seslerini duyup hızla yattığı yerden sıçradı. 

Prens yoongi sabahın erken saatleri olmasına rağmen çoktan ayaklanmış ve gitmesine engel olmaya çalışan Park jimin 'in yakasına yapışmıştı.

' sana önümden çekil dedim !'

' böyle gidemezsiniz  önce hazırladığım ilacı için.'

' başlatma ilacına ben gayet İyiyim çekil .'

' eğer şuan giderseniz muhtemelen 5 dk sonra bayılacaksınız.'

' kes sesini !'

Yoongi jimini itekleyip gitmişti.

' bırak gitsin, jungkook ne durumda iyimi ?'

' jungkook iyi , siz nasılsınız kolunuz ağrıyor mu ?'

' aslında beklediğimden daha İyiyim, birde dün gece tuhaf bir şekilde uykum geldi ve muhtemelen uyudum .'

' evet biliyorum, ilacın içine uyku tozu eklemiştim.'

' gerçekten mi ? '

' evet, eğer isterseniz büyüyü bozana kadar uyku tozu içebilirsiniz.'

' anladım, istediğim zaman sana haber veririm.'

' tabi  bu arada dün gece sarayda başka olaylar da oldu isterseniz anlatabilirim.'

' başka olaylar demek , hmm anlat hemen .'

' dün gece prens seokjin suikastçıların peşine düştüğü sırada yaralanmış ve prenses jennie tarafından kurtarılmış.'

' NE! prenses jennie mi dedin sen ?'

' evet, kralımız festival için çağırmış ve  yolda seokjin prens e rastlamışlar. yanında bir kız ve birkaç asker vardı.'

' demek öyle başka birşey oldu mu ?'

'1. Kraliçe dün korku ve stresten bayılmış , kraliyet hekimi sürekli yanındaydı kralımız bu yüzden sizi görmeye gelemedi. '

' peki ya bu işin arkasında kimin olduğunu buldular mı?'

' henüz değil fakat ölen suikastçıların hepsinde bir işaret bulundu.'

' ne işareti?'

' hepsinin sırtında çarpı işareti vardı sanırım kızgın demir ile yapılmış.'

VELİAHT PRENS / taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin