Bölüm atlayarak okumayın lütfen yazana kadar canım çıkıyor
Vote 👉🏻👈🏻🥺
........
3 gün süren festivalin ardından sarayda tuhaf olaylar yaşanmaya başlamıştı .
İlk olarak 2. Kraliçenin en yakın hizmetçisi ortadan kayboldu . Tabi veliaht prensin yakın koruması woobin de henüz ortaya çıkmış değil.
Veliaht prens woobini en son odasından çıkarken görmüştü. Hain olduğu düşünülerek askerler tarafından aranıyor.
Bu süreçte de jungkook veliaht prensin yakın koruması oldu .
Festivalin 2. Günü ise prenses jennie nin yakın koruması olan ji eun saldırıya uğramıştı .
Bu yetmezmiş gibi jennie nin yemeğinde zehir bulundu.
Yemeği getiren hizmetçi konuşmaktansa yakasından çıkardığı zehri içip ölmüştü.
Saray da herkes huzursuzdu .
Fakat kral bunu önemsemeden veliaht prensi doğu da ki saray 'a göndereceğini duyurdu.Hem veliaht hemde jungkook yeni yeni iyileştiği için kral dan 3 gün daha süre istediler.
' veliaht prens size vermek istediğim bir şey var '
Veliaht gözlerini kocaman açıp hemen jungkook a döndü.
' Neymiş o ?'
Jungkook yakasından çıkardığı flütü veliaht a verdi.
' bu flüt kuşları yanınıza çekmeniz için yardımcı olacaktır '
' güzelmiş ama çalmayı bilmiyorum.'
' isterseniz öğretebilirim?'
' öğret hadi '
Jungkook yakasından başka bir flüt daha çıkarıp çalmaya başladı. Veliaht ın onu hayran gözlerle izlediğinden habersiz bir şekilde çalmaya devam ediyordu.
Kısa bir süre sonra yanlarında duran ağacın dalına bir kırlangıç kondu.
Jungkook durup kırlangıçı işaret edince veliaht da gözlerini sevdiği çocuktan çekip kırlangıca odaklandı.
' kuşları sevdiğimi nasıl anladın?'
' kuşlar söyledi '
İkiside sırıtmıştı .
' hadi ama bunu birinden öğrenmiş olamazsın '
' çok kolaydı, kuşları vurmama izin vermiyorsunuz ve onlar için üzülüyorsunuz .'
"Bunu daha önce farkeden olmamıştı ." Diye mırıldandı veliaht
' bişey mi dediniz ?'
' ne ? hayır evet beğendim yani flüt' ü beğendim teşekkür ederim.'
' rica ederim '
.........
2. Kraliçe odasında işleme yaparak prenses yoona yı kiminle evlendireceğini düşünüyordu .
Yoona son günlerde yasakları çiğnemiyor tam da annesinin istediği gibi davranıyordu.
Bu durum kraliçeyi mutlu etmiş olacak ki kızını bir an önce evlendirmek istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VELİAHT PRENS / taekook
Fanfiction'Seni kendi ellerim ile ölüme götürdüm.' ' Öte ki tarafta bile senden nefret edeceğim prensim .' #angst ✓