Bi bölüm atıp çıkıcam .
............
Sinirden ellerimi ovuşturuyordum. Neden bu kadar sinirlendim anlamıyorum .
Onu acımasızca kırbaçladım fakat onun için neden bu kadar endişeleniyorum?Daldığım düşüncelerden ayrılmamı içeri telaşla gelen asker sağlamıştı .
' veliaht prens, prenses yoona bayıldı.'
' NE !'
Hemen odamdan ayrılıp prenses in odasına ilerledim . İçeri girdiğim sırada annem prensesin başı ucunda durup saray hekimine bağırıyordu .
' ne demek bilmiyorsun ? Sen eceline mi susadın !'
' bağışlayın kraliçem, prensesin yalnızca kalbi çok hızlı atıyor, zehirlenmedi veya hasta değil.'
Bunun üzerine içeri prens yoongi girmişti, ne zaman görsem sinirim tepem e çıkıyordu.
' senin burda ne işin var?'
Sorum ' a cevap vermemişti fakat hemen ardından park jimin de gelmişti. Bu ne böyle duyan gelmiş gibi .
' kraliçem izin verirseniz Park jimin prensesin durumuna baksın.'
' sen ne saçmalıyorsun ? Kraliyet hekim i varken neden basit bir şifacı prensesin durumuna bakacak!'
' hizmetçiler ve kraliyet hekimi hemen dışarı!'
Bu adam ne yaptığını sanıyor ? Annem kızgın bir ifadeyle baksa da ağzını açıp birşey dememişti .
Kraliyet hekim i ve hizmetçiler önce annem e bakıp onay aldıktan sonra odadan çıktılar.' prens yoongi, kızım bu durumdayken seni dinleyecek vaktim yok o yüzden elini çabuk tut. '
' jimin konuş artık!'
' kraliçem, prenses hasta değil sadece büyünün etkisinden kurtulmaya çalışıyor.'
Ne kardeşim e de mi büyü yapılmış?
' sen ne diyorsun! Ne büyüsü? '
' kraliçem , Prenses 'e aşk büyüsü yapılmış, büyü yü bozdum fakat prensesin kalbi buna dayanmamış olmalı ki bayıldı.'
Annem bir süre sessiz kalınca olaya ben dahil oldum.
' neden bundan benim haberim yok ! Büyüyü kim yapmış?'
' sanırım bu sorunun cevabını sadece prenses söyleyebilir .'
' peki şimdi ne olacak, kızım uyanacak mı? '
' endişelenmeyin kraliçem, elimden geleni yapacağım.'
' o halde çabuk ol .'
Jimin başıyla onaylayıp ilerdeki yerde duran ,çiçekleri dökülmüş çiçeği aldı.
Ardından prensesin başı ucuna kadar yaklaştırdı.' bu ne ?'
Annem aklımdan geçeni sormuştu.
' kraliçem, prenses 'e büyü bu çiçek ile yapılmış.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VELİAHT PRENS / taekook
Fanfic'Seni kendi ellerim ile ölüme götürdüm.' ' Öte ki tarafta bile senden nefret edeceğim prensim .' #angst ✓