Han's pov:

Korán keltem fel,még az ébresztő előtt. Ezért ki használtam az alkalmat és zuhanyozni mentem. Anyám ma el ment dolgozni ezért egyedül voltam,ezt is ki használtam és egy száll törölközőben voltam,csináltam magamnak egy kis müzlit. Aztán meg fogat mostam,fel vettem egy barna nadrágot,rá egy fehér inget s hozzá pár kiegészítőt. Be fújtam magam parfümmel,volt 20 percem az iskola kezdetéig, ezért ma gyalog mentem.

Be tértem egy boltba,mert hát a menzán kurva szar kaják vannak. Ezért vettem magamnak megy szendvicset,meg egy falkon vizet.
Időben be értem,legelső órán csak át vettük a tavalyi anyagot bioszból,mert abból is írunk pénteken.

Nagyon figyeltem minden egyes orán,hogy tudjam Minhonak is el magyarázni. Még a tegnap kért meg rá az oszi hogy vigyem el neki a leckéket,legelőször nem mentem bele de addig kérlelt hogy bele mentem végül. Most sem kedvelem a fiút de próbálom ezt nem ki mutatni..

Ebéd szünet volt,Felix mostanában sokszor van Wooyoungal s ez idegesít,így még a barátságunk is el fog romolni... De próbáltam el fogadni,hogy nem én vagyok mindenkinek a legelső választása.

El is kezdem a tervem,úgy gondoltam hogy Minhot megszivatom hogy hamarabb megyek át hozzá,és bioszbol egy cseppet átalakítom a leckéket. De annyira hogy a dogán 4est kapjon hehe.
Tegnap délben lett vége az óra mert a Kémia tanárnő le betegedett meg a Zene tanárnő,nagyon sus a kettő....

Ebben az egy hétben a tanárok is lazitanak ahogy látom,ma is él engedtek,de most fix délben. Fura ez a tanév az már biztos.
Siettem Minhohoz,meg amúgy is matekból kell korepetálnom,nem is tudom hogy miért ajánlottam fel.

A hazához értem,csöngettem nem jött ki. Vártam,vártam megint csöngettem. Sehol semmi ezért megfogtam magam s egy cetlire írtam egy üzenetet,az ajtójára ragasztottam és ki mentem. Na a nagy lofaszt fogok én itt rá várni,ma nem kapja meg a leckéket. Az is lehet hogy ezen a héten sem,kurvára nem szeretem ha megváratnak.
Igen tudom fura,azt hittétek,hogy ilyen kis soft vagyok,de nem. Tévedtetek.

Egyszer csak érzem hogy a telefonom rezeg,instán küldött valaki üzenetet..agh

Lee.minhoe:
Szia Han,ma nem jössz át?
Megnézte:12:59

A nagy lofaszt megyek át,még válaszolni sem fogok. Pusztuljon meg,miért is egyeztem bele hogy viszem neki a leckéket,pedig tudja az oszi hogy mennyire utálom.

Haza értem,és még mindig kaptam az üzeneteket Minhotol,nem tudna békén hagyni? Az is lehet h csak át küldöm a képeket a leckékről neki,s meg van oldva. Igen azt teszem.

Lee.minhoe:
Haho? Miért ignorálsz?

Han.the.quokka:
Ha láttad volna a kis kibaszott cetlit az ajtódon akkor tudnád geci. A kibaszott életbe nem megyek át újra,csak át küldöm a leckéket vagy kérd meg az oszit,hogy keressen mást,ha igy nem teszik neked.

*20 kép elküldve*

Lee.minhoe:
Kösz

Ennyi,le van rendezve. Vagy bele törődik hogy velem nem packázik,oké hogy tavaly nem szóltam érte semmit,mert egy kis nyápic csirkeszárny voltam de most már ki állok magamért.

omg ez is előtt,umm próbálom a címhez illően írni a storyt😭. hogy vagytok drágák???<3

Enemies to loversWhere stories live. Discover now