14.

56 3 5
                                    

Han's pov:

Felixtől jövök hazafelé mikor észre veszem,hogy valaki követ egy kocsival. Na igen itt úgy be szartam,de nem mertem semmit sem csinálni,csak szépen előre menni lassan. Egyszer csak kaptam egy üzenetet,Minho küldte. Mit akarhat?

Lee.minhoeee:
Halallaooooo Haaan

Han.the.quokkaa:
Neked is szia Minho.
Na de mit akarsz?

Lee.minhoeee:
Nem irhatok rád vagy mi?

Han.the.quokkaa:
.... Nyugodtan rám irhatsz.
AMUGY EMBER MINHO,VALAKI KOVET ENGEM EGY KOCSIVAL,DE NEM BIZTOS CSAK NA FÉLEK.

Lee.minhoeee:▶️<--MeGnYiTáS

minhoeee:▶️<--MeGnYiTáS

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ez te vagy?

Han.the.quokkaa:
MI.A.FASZ.
TE VAGY ABBAN A KIBASZOTT KOCSIBAN TE KURVA?!?!

Lee.minhoeee:
Igen. És elég aranyos volt a reakciód ahogy rám néztél.

-LEE KIBASZOTT MINHO!

-Igen az a nevem Han. Mi az?

-Miert nem szóltál,hogy te vagy az? Meg te engem követsz?!

- Nem tudom. Nem,nem követlek. Épp mentem a kocsimmal,és hát megláttalak.
Meg gyere ülj be a kocsiba,kint hideg van. Oké?

-Ahgh,jó.

-Ha már itt vagy,nem megyünk el valahová Han??

-Mennék,de nincs nálam a pénztárcám...

-Nem baj!! Én állom! Induljunk.

El indultunk Minhoval nem tudom hova,de ez idő alatt elég jól el beszélgettünk. Sok mindent meg tudtunk egymásról,pl én meg Minhorol azt tudtam meg,hogy panszexualis! Tök jó, hogy ennyire meg bízott bennem,hogy ezt el mondja nekem.

Itt is vagyunk-szállt ki gyorsan Minho,és ki nyitotta nekem az ajtót. Milyen illedelmes.
Aaaa,köszönöm hogy ki nyitottad az ajtót. Kedves tőled. Na de egy sushizó?
-Nem szereted a sushit?-kérdezte le biggyesztett szájjal.

IMÁDOM A SU-sikitottam volna,de be fogta a szájam. Azzal,hogy ne sikítozzak,mert más emberek is vannak itt.

De Minho...ez az étterem elég drága...-mondtam szomorúan,bezzeg ilyenkor nem hozom el a pénztárcám.
Kit érdekel,az a lényeg,hogy a születésnapodon mondtad,hogy egyszer el szeretnél jönni ide. S hát itt vagyunk!!-mondta boldogan és el kezdett húzni az étterem ajtaja felé. Gyorsan mellé "futottam"  tudjátok,mikor le maradsz a barátodtol és utána futsz egy kicsit T-T

De a kezemet nem vettem ki a kezéből,ezért kézen fogva mentünk be. Választottunk egy asztalt és le ültünk. Választottunk, s rendeltünk.

-Minho??-kérdeztem izgatottan,miután meg hozták a sushinkat.
Igen Sungie?- ember imadom ha igy hív...
-Le fényképezhetem?- vetettem be a boci szemeim.
-Persze,s nem kell hozzá az aranyos nézésed.
-Köszönöm!!-s már vettem elő a telefonom.

Csináltam képeket,és ki tettem instára. Minho is ki tette a storyába,nagyon jó barát, az már biztos!!

Meg ettük a sushinkat Minhoval,ő fizetett ami eléggé rosszul esett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Meg ettük a sushinkat Minhoval,ő fizetett ami eléggé rosszul esett. Mert hát elég drága a hely ahogy mondtam már.

-Ahj Minho! Annyira sajnálom,hogy nem hoztam a pénztárcám. Valahogy vissza fogom fizetni!!-nyafogtam Minho kocsijába.
-Sungie! Hányszor mondjam el? Nem kell! Ezt azért tettem,mert láttam a napokban,hogy szomorú vagy és fél akartalak viditani!!-mondta Minho miközben az utat nézte.

De- csititott el Minho.
Semmi de,boldoggá akartalak tenni ezért csináltam. Szóval mondhatni ez egy kis ajándék!-mondta mosolyogva. Gyönyörű a mosolya...VÁRJ MI?

BUMM  MILYEN EDDIG?

Enemies to loversWhere stories live. Discover now