15.

49 2 0
                                    

Meg érkeztünk a házamhoz,kb este nyolc lehetett. Minho megint illedelmesen ki nyitotta nekem az ajtót.

Minho,annyira köszönöm ezt a napot. Annyira boldoggá tettél!! És annyira figyelmes voltál,köszönöm mégegyszer.-mondtam boldogan a szemémbe nézve.
Nem kell meg köszönni,a barátok ezt csinálják,ugye Sungie?-erre csak bólintottam,és át öleltem.

(Így ölelték meg egymás:

(Így ölelték meg egymás:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Így képzeljétek el!!)

-Nahát, Han Jisung Lee Minhoval? És ölelik egymást?- mondta Chan,lenézően..
-Mi a bajod Chan?! Neked ez baj,ha az egyik fiu barátomat meg öleltem? Bezzeg azt nem veszed észre ha szomorú vagyok. S ki vette észre? Hát ő Lee kibaszott Minho . Ő értékel engem mint barátot. Bezzeg te engem párként nem?  Miért hidegültél el? Há?! Áh persze mert ott van neked Kim Seungmin ugye?-mondtam idegesen és könnybe lábadt a szemem.
-Mi? Szomorú voltál?.....Seungminrol honnan tudsz?...-kérdezte Chan lesokkolva.
-Az legyen az én gondom. Na szia Minmin,ésChan.- El köszöntem Minhotól és  még Chantol. Be mentem a lakásba,köszöntem a szüleimnek és fél futottam a szobámba. Egész este sírtam,minden üzenetet ignoráltam...kivéve Minhoét...

Hétfő reggel van,épp öltözködök. S Minho egyszer csak hív.

-Szia Minho.

-Úgy látom jó kedved van Sung..-hallatszódott a hangjában,hogy mosolygot.

-Hát igazából...nincs. félek hogy mit fog mondani Chan,ha találkozok vele!

-Értem,nem kell félned. Jól be osztottad szombat óta,eléggé rossz bőrben van,ahogy láttam.

-Értem

-Na de kész vagy mindennel?? Felöltözés? Smink? Kaja minden?

-Igen,miért Minho?

-Akkor gyere végre ki!

-Jól van,le teszem.

-rendben,puszi!.

Miert akarja,hogy ki menjek?? Na mindegy,úgyis ki kell menjek ha suliba akarok menni.

Ahogy ki léptem a házból,Minhoval találkoztam,s a kezében a kedvenc ízű rágom és csokim volt.

-UR ISTEEEN,MINHOOO AHHHHH KÖSZÖNÖM-s hát meg öleltem.
-Mondtad,hogy nem vagy jó kedvedben,szóval el mentem a közeli boltba.-mondta miközben át ölelt engem,és a kezében tartotta a cuccokat.
-Na de induljunk Sung,oké? Ha akarod akkor lehetünk egész nap együtt,úgy értem, hogy mondtad hogy félsz találkozni Channal...-vasárnap meg a tarkóját.
-Rendben Minho-mondtam boldogan. S még indultunk a suli felé.

Nem telt 10 percbe sem de be értünk,hogy hogy? Drága Minho fel vett a hátára,és azt mondta így gyorsabban be érünk,mert ő gyorsan gyalogol. S hát igaza lett.

Út közben el kezdtem majszolni a csokim,s egy kis darab a szájam szélén volt,és Minho le törölte az ujjával,aztán le is nyalja.( yk mint azokban a romcsi filmekben😭)

Ez után végig shokkban voltam,de ha nem elég a baráti körünk és a barátnője is látta.

-Ez most komoly Minho? Vele? Ezzel a nyápiccal? Én nem hiszlek el. Miért pont vele? - vágta hozzánk a szavakat,fájtak ,de most nem érdekelt.
-Már megbocsájts,de Minho a LEGJOBB  BARÁTOM. Szóval ne hord le ember. Gondolkozz mert tarkón várlak-mondtam a csajszinak.
-Nyugi Jisung,és igen,igaza van. Csak a legjobb barátom,ezért nem kell fel kapd a vizet baby-mondta Minho lágy hangon a barátnőjének. Eléggé fájt ahogy Minho tényleg azt mondta hogy csak a legjobb barátom. Oké én mondtam ezt de azért fáj.
-Akkor nem csalsz meg Minmin?-kérdezte a lány..fúj.
-Dehogy baba-mondta Minho a barátnőjének, s meg ölelt és kézen fogva el ment vele.

Remek-mondtam ki halkan.

A barátaim egyből hozzám futottak,kérdezzgették,hogy ez mi volt,meg hogy Channal mi van. S a legjobb Chan is végig nézte. Faképnél hagytam őket,nem volt kedvem minden kérdésre válaszolni. Táskával a hátamon,haza felé keztem el sétálni,nem akarok be menni abba a suliba-gondoltam.

Idk - most ilyen sad részek resznek😭🩵😨🤳🏻🤳🏻😨

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 23, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Enemies to loversWhere stories live. Discover now