Enni mentünk,mondhatni harmadik kérek voltam. Eléggé fájt,nem az,hogy harmadik kérek vagyok hanem hogy meg találta az igazit...s egy kicsit reméltem,hogy én leszek az.
Nagyon csendben ültem. El kalandoztam a gondolataimba,ez feltünk nekik is. Ezért próbáltak többször bele vinni a beszélgetésbe. De úgy éreztem,hogy ez nekem nem megy inkább el húzok. Kérdés nélkül fel álltam,s a kezembe vettem a kabátom és ki mentem(ugyebár cipővel a lábamon).

Már 3 órája a Han folyónál vagyok,kicsi korom óta meg szoktam hogy ide jövök. Tudni kell,hogy még anno pszhiologushoz jártam,hogy miért?..

13 éves koromban kezdődött,el kezdtem magamat bántani,sokan piszkáltak,meg hát családi problémám volt. 15 éves lehettem és anyám meg látta a vágásokat,aztán el vitt pszhiologushoz,ami elég közel van a Han folyóhoz.

Ennyi lenne amúgy a story,hogy miért járok mindig ide. Meg éheztem,szóval a közeli boltba mentem,este volt kb 23:⁵⁵,csoda ha ilyenkor nyitva van egy bolt. Vettem egy energiaitalt,s hát egy doboz cigit. Azt mondják hogy le nyugtat,úgyis egyszer élünk nem?

Vissza mentem a helyemre,ki bontottam a Monstert és ki vettem egy száll cigit és meg gyújtottam. Bele szívtam még le is tüdőztem,jól esett nem fogok hazudni. Mikor rá néztem az időre már éjfélt mutatott.

Amúgy sincs kedvem haza menni,ezért megjárom magam.

Chan's pov:

Hajnal van,és valaki hív. Mindig fel veszem,bárki is hívjon. Most is így volt. Minho édesapja volt..

-Chan te vagy az?
-Jo estét,igen. Mi a gond?

-Nem tudod,hogy hol lehet Minho?-kérdezte aggódva.
-Nincs othon?

-Nincs...nekem nem veszi fel a telefont. Nem tudnád fel hívni? Kérlek Chan.
-Rendben,azonnal vissza hívom ha megtudok valamit.

S ezzel el köszöntem,épp jött egy értesítés,hogy Minho ki rakott egy insta storyt ezért még néztem.

S ezzel el köszöntem,épp jött egy értesítés,hogy Minho ki rakott egy insta storyt ezért még néztem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Baszki-szökött ki a számból,s erre fel figyelt Hannie is.
Mi az Channie?-nézett a telefonomra.

JO TUDOM,SZAR BOCSANAT MEGJALJK HELP

Enemies to loversWhere stories live. Discover now