Minho's pov:
Mostanában Chan mással van,valamilyen Seungminel/al. S hát ez Han-on is meglátszik,eléggé lehangolt. Épp pakolt,szóval oda mentem hozzá.
Umm...Sungie,nem akarsz velem ebédelni? Úgy értem umm hát tudod nem szeretek egyedül enni-vakargattam a tarkom.
Persze Hmmm Minmin,ha már te is becézel hahaAranyos
Miket gondolok?! Jezusom,én nem vagyok meleg..asszem.
Be mentünk a büfébe,választottunk valamit,s le ültünk. Minden vicces témát fel hoztunk,lehetett az gyerek kori,pár napos is. Biztonságban érzem magam mellette.
Hé Min...régebben azt hittem,hogy egy fasz vagy. De így megváltozott a véleményem rólad..tudod Felix kérdezte,hogy nem úgy volt,hogy utállak meg ezek. Anno igen...de mostanra,nagyon szimpatikus lettél számomra. Szóval....lehetnénk barátok?-kérdezte zavarodottan,erre csak bólintottam,s ereztem hogy megölel.
Innentől 2 rész a Woolix-el lesz!!
Felix's pov:
Láttam Hant és Minhot nevetgélni,úgy látszik nem utálja. Gondoltam magamban. Tudni kell rólam,hogy 3 éve jöttem rá,hogy meleg vagyok és hát tetszik nekem Wooyoung.(ik fura Wooyoung az Ateezbol-)
Két hete nagyon össze melegedtünk,úgy értem hogy sokszor aludtam nála,vagy fordítva. Együtt tanulunk,együtt ülünk az órán,s ennek nagyon örülök. 1 éve még ilyet sem mertem volna álmodni,mert hát Wooyoung az iskola menő,shexy fiúja,és hát mindenkinek tetszik.
Hé Lix,van ma is kedved át jönni?-kérdezte kíváncsian,erre boldogan bólintottam.
Nem tudom, hogy mit akar de annyira izgatott vagyok.
-Time skip-
Épp együtt megyek át Wooyoung-hoz. Be kopogtatok,és az édesanyja nyit ajtót.
Szia Felix,menj fel nyugodtan-mondta az édesanyja kedves hangon,nagyon imádom az édesanyját mert hát sokszor megengedte,hogy itt aludjak meg ezek.
Eközben fel értem,és be kopogtam. Nem válaszoltak,ezért be nyitottam,full sötét volt,csak 3 gyertya világította meg a szobát. Egyszer csak két kart éreztem még a derekamon.
Felix...tudod nagyon kedvellek olyan értelemben-mondta Wooyoung,és az "olyant" hangsúlyozta.
Wooyoung...én is kedvellek,tényleg-mondtam és a kezeimet a kezére tettem. Meg fordultam, és át öleltem. Éreztem a hasamban a pillangókat,alig álltam a lábamon.El jönnél velem egy randira Felix?
Úristen,IGEN-sikitottam,ekkor észbe kaptam,hogy Wooyoung biztos megsüketült- bocsánat Woo-mondtam szomorkásan-biztos megsüketültél- erre csak egy "nem bajt" kaptam és BUMMMM övé lett a legelső csókom. Annyira lassú,de benne volt minden érzés a csókban.Legelsődhöz képest elég jó voltál Lix-suttogta a fülembe,s rá harapott a nyelvemre. Erre egy "aucs"-t kapott válaszul.
Amúgy....-vettem annyi bátorságot és meg kérdeztem- el jönnél velem egy randira?....
BAHAHHAA NA HE ITT A KOVI RESZ
YOU ARE READING
Enemies to lovers
Romance•Minsung •Woolix(Wooyoung ×Felix) •Chansung(legelején!) •Káromkodás •Helyesírási hibák •2022.11.29-2023.2.- #140kpop-20230119 #1slay-20230205 #60ateez-20230205