Minho's pov:
Ki mentem,Han mondta hogy nézzem meg a cetlit ami az ajtomon volt.
"Velem ne packázz tesó,vagy ki tolod a segged hogy át adjam a leckéket,vagy maradj távol"
-Puszi Hannie-Fasza....-mondtam idegesen. Közben vissza mentem ahol a barátnőm aludt. Ma át jött,mert nem voltam a suliba,de el fajultak a dolgok.. S pont akkor csináltuk mikor Han jött. De mindegy legalább a leckék meg vannak.
*1 héttel később*
Hamarabb be értem az iskolába,gondoltam megkeresem Chant,de sehol sem volt.
'Fel hívom Chant mielőtt el kezdődnek az órák 'gondoltam.
<-Ahj baszki,Chan hogy a redves életbe fogom én meg írni ezt a mateket??
-Minho nem érek rá oké? Szia!-s le tette a kis kurva.
Remélem hogy Han nem haragszik rám,eléggé megváltozott nem fogok hazudni. Meg még,a padtársam. Nem haragudhat rám.
Legelső óra el kezdődött,de Han sehol nincs,rá írok hátha megtudom ,hogy hol van.
Lee.minhoe:
Szia Han,hol vagy? Rég el kezdődött az óra!Han.the.quokka:
Csumi,semmi közöd hozzá. S tudom h rég el kezdődött:)Lee.minhoe:
OkNem tudtam erre válaszolni,kurvára nem értem,hogy mi a baja. Mondjuk tavaly nem nagyon mert vissza szólni,s most tölti ki rajtam az idegességét..
Meg amúgy is miért érdekel ez a dolog..
Nagyszünet van,épp görgettem az instagramot mikor fel hozza Han postját.
Oh hogy ezért sem volt Chan ma iskolába..mert Hannal van remek.
Én erről miért nem tudok? Na rá írok arra a balfasz Chanra.
Lee.minhoeee:
Chan,te mióta ismered Jisungot?Whosboy.chann:
2 éve, miért?Lee.minhoeee:
OkNa ez is fasza,ezért nem volt anno a közelemben mikor őt fogtam ki. Meg miért is érdekelne.
HELP NEM A LEGHOSSZAB RESZ DE PROBALKOZOM😭😭 SOK IDORE EL TŰNTEM-
Milyen volt a napotok?:)
YOU ARE READING
Enemies to lovers
Romance•Minsung •Woolix(Wooyoung ×Felix) •Chansung(legelején!) •Káromkodás •Helyesírási hibák •2022.11.29-2023.2.- #140kpop-20230119 #1slay-20230205 #60ateez-20230205