!!Cringe!És ertetetlen dolgok!!

Wooyoung-al úgy gondoltam,hogy meg nézünk egy gagyi romantikus filmet. Elég unalmas volt,mert hát a felénél el aludtam,nem csak én szerintem. Reggel arra ébredtem,hogy Woo az arcomat simogatja,meg hogy puszilgatja. Olyan vörös arcal néztem rá,hogy még a paradicsom is meg irigyelne.(Szerintem ez a mondtad minden wattpad könyvben benne van lmao😭)

Miaz?-kérdeztem a reggeli mély hangommal,s fel ültem.
Csak csodálom a világ legszebb emberét-mondta és megcsokolt.

Épp mentem felé egy száll pólóban,meg egy alsóneműben(nyugi,nem feküdtek le)hogy csinálják valami kaját de még éreztem két kart a derekamon. Wooyoung a fejét a vállamra tette és úgy nézett ahogy reggeli rántottát csináltam. Éreztem ahogy szuszog,és az illatát is,annyira szeretem ezt a gyereket,ember.

Mit csinálsz kis szerelmem?-kérdeztem tőle,mert hát nem mozdult.
Aludtam drágám,s nem vagyok kicsi!!-durcizott itt nekem. Erre csak el mosolyodtam és le ültünk enni az asztalhoz.

Time skip to the date.<8

Wooyoung már 5 órája el ment,s hát azóta mit csinálok? Készülődök. Igen 5 kibaszott órája Készülődök. Át hívtam Han-t hogy segítsen egy fontos eseményhez kivalasztani egy szetett. Nem mondhattam el,hogy egy randira megyek Woo-val,mert akkor  azt kéne el mesélnem neki,hogy hogyan történt,és hogy mikor.

Na de,kész vagyok. Meg kell majd háláljam Hannak azt hogy segített.

Ha érdekel az szett:

Miután Han haza ment,rá 5 percre dudálást hallottam  kintről

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Miután Han haza ment,rá 5 percre dudálást hallottam  kintről. Magamhoz vettem a telefonom,pénztárcám és a szemüvegem. Ki indultam és megláttam Woo-t,ki nyitottam nekem a kocsi ajtót,mielőtt el indultunk volna mondta,hogy tegyem fel a szemfedőt amit adott.

Fel is vettem,sokáig kocsikáztunk. Akárhányszor kérdeztem meg őt,hogy hova megyünk nem válaszolt. Reméltem m,hogy nem egy étterembe-

Még érkeztünk-szolalt meg Woo,de mielőtt le vettem volna a szemfedőt rám szólt,hogy ne tegyem. Majd mikor ő mondja. Így is tettem. Kj nyitotta nekem az ajtót,össze kulcsolta a kezünkket és vezetett. Kb 5 percet sétáltunk,amikor meg érkeztünk istentudja hová.

Le vehetem?-kérdeztem Wooyoungtól,erre nem válaszolt semmit csak le vette a szemfedőt.

Egy gyönyörű hely tárult élem. Egy erdő közepén lehettünk,szerintem,mert hát fák vettek körül minket. Két fa fel volt díszítve lámpásokkal. A két fa között egy szőnyeg volt,s rajta egy kisebb asztal,s rajta mindenféle étellel és piával*bor és cola*. Az asztal körül volt sok párna amire le lehetett ülni.
Kép:

Mikor ezeket meg láttam azt hittem,hogy el sirom magam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Mikor ezeket meg láttam azt hittem,hogy el sirom magam. Úgy is lett,annyira szerencsés vagyok vele..:( <-ezt vegyétek annak ahogyan nézett Woora és a helyre:^

W-Woo...-mondtam a melkasába.
Igen kicsikém?-kérdezte kíváncsian Woo.
Annyira szeretlek! És köszönöm hogy vagy nekem! Szeretlek. -mondtam s megint el kezdtem sírni.
Én is szeretlek Lee Felix. Lennél a párom?- félénken kérdezte meg tőlem. Mikor meg hallottam el kezdtem bólogatni és megcsokoltam. Életem legszebb napja,és a legszebb csókja.

~~~WOOLIX VÉGE~~~

NA HE PUJAK, VEGRE EZT A SHIPPET BE FEJEZTEM. MOST JON A MINSUNG!!!🤩🤩

Enemies to loversWhere stories live. Discover now