Jisung's pov:

-Chaaaaaan,ne bujd a telefont.-nyújtottam el a végét,mert már 5 perce azt nézi,talán ennyire unalmas lennék?

-Chan...
-Miaz Sung?-kérdezi miután végre le tette a telefont.
-Ennyire idegesitelek? Vagy untatlak?-kérdeztem. De nem mertem a szemembe nézni,tavaly a barátja ugyebár Minho ki szemezett,s ezért a suliba nem találkoztam vele. Mert félt hogy Ő is bele kerül abba a bántalmazásba,de mindig találkozunk.

S hát már 2 éve vagyunk barátok(legjobb) s félek,hogy meg unt.

-Sung! Ilyet ne gondolj! Sosem tudlak meg unni,főleg azt a bolond mókus fejed! Csak anyám írt hogy vegyek haza felé paradicsomot T-T,meg Minho is rám írt. Sajnálom ha ezt ereztetem veled-s közelebb csúszott hozzám és megpuszilta a homlokomat.

-Sajnálom Chan:(-mondtam s hozzá bújtam.

Pár hete nagyon bújós lett Chan velem szemben,de őszintén nem zavar. Inkább jól esik,hogy mindig meg ölel,puszit ad a homlokomra de tényleg. Most is az ölemben fekszik s így játszunk a tv-n.

Kb fél óra múlva jött egy értesítésem s láttam hogy Minho be követett instán,eddig sms-ben küldtem el neki a leckét,s nem kellett instan be kövessem.

-Sung? Mi a baj?-kérdezte Chan.
-Semmi csak Minho be követett. Kövessem vissza?
-Ha nem akarod akkor ne-mondta s tovább folytattuk a játékot.

Chan ma nálam aludt,mert esetére járt s hát nem akartam,hogy baja legyen ezért itt alszik.

Adtam neki az egyik melegítőmből ami ugyebár nagy rám(meg mindig),egy boxert és a polóját amit még itt hagyott.

Miközben el ment tusolni,addig én meg néztem Minho insta fiókját. Semmi különös nem volt rajta,csak képek a barátnőjével,Channal egy kép s magáról. De nem követtem vissza,nincs hozzá kedvem,meggondolva elég sok követője van 10k követője. Nem csodálkozom ő a suliban a 2. leghelyesebb fiú az iskolában. A legelső meg Chan... Mikre gondolok.

Chan's pov:

Végeztem a tusolással. Pár hete el kezdtem érezni valamit Sung iránt...pedig a legjobb barátom.. Be mentem a szobájába s hát el volt bambulva,ezért hátulról át öleltem,jól esik hogy nem zavarja.

-O-oh Chan kesz is vagy??-kérdezte dadogva. Aranyos.
-Igen.
-Na oké,megyek tusolni. S el ment.

Nem tudtam mit csinálni,s már kicsi kellet hogy el aludjak de Minho megint rám írt.

Lee.minhoeee:
Csá Chan, holnap be szervezünk egy találkozót?

Whosboy.chan:
Mikorra akarnád ?

Lee.minhoeee:
Hmm, négy órára? Délután ugyebár ㅋㅋㅋ

Whosboy.chan:
Uh baszki,várj meg kérdezem Sung-ot,hogy nem lesz baj ha holnap találkozok veled.

S pont jókor jött be,s gyorsan meg is kérdeztem.

-Hé Sung! Nem baj ha találkozok Minhoval holnap négy órakor? De csak 1-2 órát lógnák vele aztán jönnek vissza.
-Dehogy baj Chan. De majd gyere vissza,ugye nem felejtetted el,hogy holnap akarunk sorit nézni ?-kérdezte szomorkásan.

De erre meg raztam a fejem,s fel álltam és megöleltem. S már zaklatott Minho ezért abba hagytam Sung őlelését és vissza írtam annak a baromnak.

Lee.minhoeee:
Hé haver!
Dik Sung? Az meg ki a fasz?
Juuujjj barátnőd van?
Oh el felettem meleg vagy:(
Bocs
Na de hallod

Whosboy.chan:
Kussolj haver,épp egy jó pillanatot szakítottál meg.
Sung =JiSung baszki.
Na de meg engedte,de csak 2 órára mert holnap filmezős hetem lesz vele.

Lee.minhoeee:
🙄🙄🙄
Tán együtt vagytok?

Whosboy.chan:
Geci-
A legjobb barátom, ne akard h holnap el ássalak a föld legmélyebb pontjába!

Lee.minhoeee:
Chill bro na csumi.

- Komolyan mondom hogy ez a Minho megörjit,rá verek egyett!!!-mondtam idegesen,s rám nézett Sung és el kezdett kuncogni.

-Mit kuncogsz Sung???-néztem rá s ő már nevetni kezdett. Ezért rá vetettem magam s csiklandozni kezdtem,de ő sem hagyta magát s én is pár percen belül nevettem.

Végül abba hagytuk. Han közeledni kezdett felém,s rá ült a csípőmre miközben feküdtem. Meg kérdeztem hogy mi a baj de erre nem válaszolt semmit. Ezért a két kezem a derekára vándorolt.

Ez tetszett neki,mert fel sóhajtott. Erre csak el mosolyogtam. S már pár centiméter választotta el a szánkat csörögni kezdett az én telefonom. Fel ültem,s végül az ölemben ült Sung és át ölelt.

Fel vettem a telefont nem nézve hogy ki hívott,Minho hívott. Mégpedig bekapcsolt kamerával.

-Csumi Cha- Jujjj megzavartalak?

-Kussolj-mondtam hangosan

-Hé Chan...halkabban a fülembe kiabálsz

-Oh baszki bocsánat Sung

-Na de Chan annyit akartam hogy vedd észre az üzeneteim amit írtam.

-Ok.

S le tettem.  Ekkor éreztem,hogy a nyakamra csókol.

BUM A JO RÉSZNÉL HAGYOM ABBA MUHAHAHA

Enemies to loversWhere stories live. Discover now