‼️ékezet nélküli írás,hibák, fos mondatok amiknek értelmük sincs‼️

Vagy már 1 órája gyakorolunk Channal,azt mondta hogy van még egy órája. Ezért azt gondoltam,hogy el mehetnénk enni,mert hát mind a ketten meg éheztünk,sokat gondolkodtunk hogy mit együnk,ezért meki-n lett a választás.

Chan's pov:

Van már 10perc hogy itt vagyunk ebbe a kibaszott forgalomnál,mert hát dugulás van. Valami felé balesetet lehet,annyira unatkoztunk,hogy szóba jött a szerelem meg ezek.
Minho fel hozta,hogy hogyan jöttem rá hogy meleg vagyok. Szóval el meséltem neki.

-Hát 4 éve mikor nyolcadikos lehettem,jött egy új srác az osztályba. Nagyon kedves volt velem nem úgy mint a többiekkel,szinte legjobb barátok voltunk. Teltek az idők,s hát az év második felében voltunk. Valamilyen bulin voltunk ahol mind a ketten rendesen be rugtunk,nem is egy kicsit. Ezért ugyebár mi két hülye részeges haza indultunk gyalog,eléggé hangosak voltunk,mert hát egy nő ki jött a házból és mondta hogy fogjuk be a bagolyleaőnket. A háza közelebb volt s hát oda mentünk. Mikor be értünk a lakásba,őszintén nehéz volt mert hát a lépcsők nem a legjobb barátaim azóta se. Egyszer csak közeledni kezdett felém,pár centi volt közöttünk. Meg csókolt,s ekkor éreztem a hasamban a pillangókat. Ezek után hetek teltek el s még jobban egymáshoz kerültünk,s a hetek alatt rá jöttem hogy meleg vagyok. Mert hát az a fiú volt a legelső szerelmem.

-Azta,hát akkor 4 éve tudod,hogy meleg vagy?- erre csak bólintottam.

-Várj tesó,fel kell hívnom a mókusom,hogy tudja hogy nem érek haza olyan hamar.- erre csak bolintott

-Háló Sungie. Nem fogok olyan hamar haza érni,mert hát dugulás van a város déli részén.
-Oké Channie,de azért vigyázz magadra szeretlek puszi.
-Én is szeretlek csók.

-na ez hamar meg volt- mondta nevetve,erre csak bólintani tudtam.

Végre 1 kibaszott óra után ki értünk a dugóból,s ki derült baleset történt. S ha jól láttam meg halt valaki,őszinte részvétem a családnak. Ugyebár be mentünk a meki-be s vettem egy cheese hamburgert,minho is ugyan azt vette. S hála volt a közelben cukrászda ezért vettem Hannak sajtortát meg jeges kávét. Mondtam Minhonak,hogy jöjjön be s nálunk legyen egy kicsit én szólok a barátnőjének hogy nehogy meg ölje.

-SUNGIE!VISSZA ÉRTÜNK!-kiáltottam miközben én és Minho le vettük a cipőket.

Nem is volt időm le venni a dzsekim,már egyből nekem ugrott és avval kezdte hogy mennyire hiányzok neki.

Minho's pov:

Chan tudja jól,hogy eléggé nem kedveljük egymást Hannal..csak Han..
De bele mentem,mert hát a legjobb barátom. Be léptem a házakba,elég szép volt,a falon sok mini Han képekkel találkoztam. Le vettem a cipőm,és csak annyit látok,hogy Han neki fut Channak és meg öleli. Fáj.

-Oh szia Minho. -éreztem a hangjában hogy nem nagyon lát itt szívesen...
-Csumi van Han

Chan meg mutatta,hogy hol van a mosdó,meg a konyha mert hát az étel el hűlt. Chan fel ajánlotta,hogy meg melegíti a kajákat,nem akartam ellenkezni szóval ja. Han a telefonját birizgálta..

-Amúgy,miért nem kedvelsz ennyire?-már meg akartam ezt tőle kérdezni. Épp válaszolt volna,de kiáltott Chan hogy menjünk a konyhába,így is tettünk.

EZBISN UNALMAS RESZ EN BEFOSOK. Amúgy még 2 rész és vege lesz a ChanSung-nak:(

És hát ugyebár a legelején észre lehetett venni a Woolix-et azzal is lesznek részek!!:))

Enemies to loversWhere stories live. Discover now