plan

92 18 35
                                    

"Pişt buraya odaklanın." dedi alkışlayarak Soojin. "Bu akşam evimde küçük bir parti düzenliyorum. Kimi davet etmeliyim?" Sigarasını dudağından uzaklaştırarak konuştu Yeonjun.

"Aslında aklımda bir fikir var ama güzel partini buna harcamak ister misin bilmem."

"Ooo plan varsa eğlencede vardır. Bayılırım. Dinleyelim bakalım fikrini." dedi Soojin keyiflenerek.

"Şu salak tayfayı çağıralım ama şüphelenmemeleri için birkaç kişi daha çağırırız. Onları başka bir partiye atarız. Beomgyu'nun tayfasına da küçük bir oyun oynarız. Şu Minho'ya yaptıkları saçmalığı ödemiş olurlar hem." Minho güldü hemen.

"Bende ne zaman bu konuyu halledeceğimizi düşünüyordum. Piç Beomgyu kupayı aldı." dedi sinirle.

"Sakin ol şampiyon. Hallederiz. Ama aptal değiller Yeonjun. Sence Minho'ya yaptıklarından sonra benim partime gelirler mi? İntikam alacağımızı az çok tahmin ediyorlardır."

"Soojin haklı. Bir kurban seçmeliyiz." dedi Karina.

"Chaewon'a ne dersiniz? Yeonjun'un her dediğini yapacak gibi." Sonlara doğru dudaklarını büzerek dalga geçti Ryujin.

"Chaewon ile daha fazla yakınlaşmak istediğimi sanmıyorum. Yakın olduğumuzu sanacak."

"Ah doğru, sen bir kıza bağlanmamalısın Yeonjun. Yoksa erkeklik gururuna ne olur? Kızlar sadece tek gecelik bir obje senin için."

"Ne diye gerildin Rina? Zaten ilişki insanı olmadığı mı biliyorsun." Yeonjun, Rina'nın anlamsız olan bu çıkışına anlam verememişti. Oysa bu Rina'nın içinde tutamadığı duygu birikimiydi. Belki şimdi değil ama er ya da geç bu duygular ortaya çıkacaktı.

"Her neyse kavganızı sona saklayın. Yeonjun, Chaewon'a söyle. Eğer Chaewon olmasını istemiyorsan başka birini bulmalısın." Ryujin gerilen ortamı rahatlatmaya çalışıyordu.

"Chaewon'u boşverin. Ben Mingi'ye söylerim. O çağırır tayfayı." Soojin ve Mingi garip bir ilişki icerisindeydiler. Mingi, Soojin'i kesinlikle seviyordu ama ya Soojin..? Soojin aşık olmazdı.

"Sizin bu gecelik ilişkileriniz ne zaman biter tahminen?"

"Boş yapma Minho. Bak ne güzel işimize yarıyorlar."

"Neyse ne. Mingi'ye deriz o da çağırır. Bu kadar." dedi Soojin.

"Oyundan kastın ne bay fikir?" Yeonjun, Ryujin'in ona anlık taktığı lakaba güldü.

"Orası biraz karışık aslında. Onları bir odaya sıkıştırabiliriz ya da kişileri bölüşüp değişik fanteziler deneyebiliriz." Dalga geçerek konuşuyordu.

"Bölüşmek daha eğlenceli olabilir." Uzun zaman sonra Karina'da kendi fikrini söylemişti.

"Kim kimi alıyor?" Minho atladı:

"Ben hepsini alabilirim." Güldü Ryujin.

"Olmaz öyle. Şimdi Beomgyu tayfası derken kastettiğimiz Kişiler tam olarak kim?"

"Beomgyu, Sunghoon, Yeji, Hyunjin, Wonyoung ve nereden aralarına katıldığını bilmediğim Minjeong."

"Yeji bende." dedi Yeonjun pis pis sırıtıyordu. "Küçük tekmesinden sonra onunla kişisel problemlerim var."

"Ben Hyunjin'i alabilirim. Saf salak bir şey zaten. Şiirlerle atışma yaparız. Ben Tanzimat Dönemi şiirlerine bayılırım falan haha." dedi Soojin dalga geçerek.

"Bana Beomgyu, Wonyoung ya da Minjeong'u verebilirsiniz. Fark etmez."

"Ben Wonyoung'u istiyorum." Minho, Wony'sinin peşini bırakmak istemiyordu anlaşılan.

onlar kim, multifanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin