Emilia's p/v
När fan kommer de? Det har 30 minuter på sig. Kanske är det inte ens påväg?
Jag kollar på den lilla flickan som är bunden i stolen. Ärrade armar. Liten kropp. Inte så mycket att leva för. Egentligen vill jag inte döda henne. Men om Adam bestämmer något måste vi göra det. Förr hade jag stulit droger från honom. Nu måste jag betala tbx med att döda Sofie.
Jag vänder min blick från henne och granskar Abbe som kommer in i rummet.
-Nå?
Han nickar. Jag släpper en sista blick på Sofie. Innan jag går ut från rummet och börjar gå mot ''Hallen'' Pistolen ligger i min ficka.
Ett brak hörs från rummet Sofie är i. Antagligen är det Abbe som skadar henne eller något.
Dörren till ''hallen'' öppnas och jag står reda att vänta in de.
In kommer Ogge inrusande.
-Vart fan är hon?! skriker han innan han putar mig mot väggen. En smärta sprids i armen.
felix kommer in i rummet. Jag kollar mot honom och inser att det bara är de två.
Jag rätar till mig och flinar lätt.
-Vi har kontroll över henne.
Ett skrik hörs. Ogge spärrar upp sina ögon. Jag blockerar utgången så han inte kan ta sig förbi mig. Han slår förfärligt och skriker att han ska komma förbi.
Felix puttar till ogge så han ramlar över mig. Jag faller till marken och ogge reser sig direkt och börjar springa. Jag reser mig och och greppar tag om Felixs arm. Slår till han så hårt jag kan i huvudet. Innan jag rusar ifrån honom.
Jag springer så fort jag bara kan in till rummet Sofie är i. Men stannar fort när jag inser att rummet är tomt. Det ända som finns där är jag och ogge.
-Vart fan är hon? säger Ogge med sammanbitna tänder och vänder sig mot mig.
Jag skakar på huvudet och drar mina händer genom håret.
-Det kan inte vara sant, jag ska döda honom. Jag ska fan döda Abbe den idioten.
—————
LAALALALA ABBE I E FARAAAAAA NUUU TIHIHI <333333
YOU ARE READING
Fosterfamiljer- Ogge Molander
Fanfiction*EN AV MINA FÖRSTA NOVELLER* Smärtan går rakt genom själen när hon vet att hon nästintill aldrig kommer hitta en familj som kommer älska varenda detalj om henne. För vem kan älska henne när hon inte kan älska sig själv? Instagram: @aamandaberntsson