Söylemesem de anla beni , seni ne kadar önemsediğimi

30 2 0
                                    

" sen farkında değilsin Izuku ama bizim kıymetlimizsin "

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" sen farkında değilsin Izuku ama bizim kıymetlimizsin "

Sonunda hastaneden çıkıyordum bayılmanın ardından 3 gün denetim altımda kalmama karar vermişlerdi .

Yalnız kalmamıştım , sabahları All might , aizawa sensei , midnight sensei den herhangi biri kesinlikle yanımda oluyordu. Onların yanında başka hocalarımın da geldiği oluyordu .Endeavor san bile beni ziyarete gelmişti . Kendime dikkat etmem hakkında uyarmıştı. Okul bitikten sonra arkadaşlarım beni ziyarete gelmişlerdi sürekli ki sadece üç gün hastane de kalacaktım . Şimdi de beni hastaneden çıkartmak için Aizawa senseinin yanında Kirishima ile İida gelmişti . Eşyalarımı toparlamıştım bana okulda yaptıklarında. bahsediyorlardı. Okulda kaçırdığım derslerin özetini geçerken İida benim için aldığı notlardan bahsediyordu.

Gerçekten şanslıydım . Aizawa sensei den mesaj geldiğinde ayağa kalktım . Sarı sırt çantamı alıp omzuma atacağım sırada , kirishima benden önce davranarak çantanı aldı .

Ardından önüme geçti ellerini iki yana açtı .
"Söyleyeceklerim var midobro "
İida da yanına gittiğinde arkadaşlarıma sorgulayıcı bakışlar attım , ciddileşmişlerdi ve bunu endişelendirmişti . Umarım birini üzecek bir şey yapmamışmışım .

" İlk başta sakin olabilirsin ,herkes iyi . " derin bir nefes verdin , nefesimi tuttuğumu fark etmemiştim bile .

" sen hariç , hayır itiraz etme dinle beni . Midobro seni çok seviyorum , İida seni çok seviyor .hepimiz seni çok seviyoruz , evet sen de bizi seviyorsun emin ol biliyoruz , hissediyoruz tamam gel bi grup kucaklaşması . Tamam ama şimdi beni dinle lütfen , seni öyle görünce Bakugou bizi aradığında ne kadar korktuğumuzu anlatamam bile .
Hayır üzülme üzülmen için böyle söylemiyorum ama sadece seni ne kadar önemsediğimizin farkına var . Sen bizim için çok kıymetlisin sen nasıl birimizin saçının teli için dünyayı yakarsan biz de senin için yakarız bunun farkına var .
Eğer bir sorunun varsa bunun yükünü tek başına taşıma , bizimle paylaş . Ne olursa olsun yanımızdadır her zaman bırak biz de yanında olalım . "
Kirishima kun ellerini omuzlarıma koydu , gözleri dolmuştu benim gibi . Burnumu çektim .

" lütfen bunu bizden esirgeme ."

Ardından beni kollarının arasına çekti . Beni göğsüne gömüp saçlarını sevdi , alnıma bir öpücük kondurdu
.
İida da burnunu çekerken telefonunu çıkartmış resimimizi çekiyordu . Gözlerimde yaşı sildi . Ve ellerini yanaklarıma koydu.

" anlaştık mı midobro , "
" anlaştık ."

Gülümserken bir yandan da sırtımı patpatladı . Gülümseyerek kapıyı açtığında İida yanıma gelip elini omzuma attı . Kafasını kafama yasladı ve beni kapıya doğru yönlendirdi . Dışarı çıkarken kapının karşı tarafına biraz daha sol tarafta kalacak şekilde konulmuş koltukta oturan aizawa sensei'yigördük . Bizi izliyordu , ayağa kalktı .
Ve yanımıza geldi , İida benle arasına mesafe koyduğunda buna anlam veremezken bir anda sensei'nin bana sarılması ile şaşırdım . Ellerim tereddütle hocamın sırtına çıkarken gözlerim yeniden dolmuştu . Ne sulugözdüm ama ilk defa bu kadar önemsediğimi hissetmiştim öğretmenim tarafımdan o yüzden parmaklarım daha sıkı tutundu hocamın kıyafetine kafamı göğsüne gömdüm ve gözyaşı akıtmaya başladım .
Sensei fısıldayarak konuştu .

bir sen anlardın beni ama sen de gidiyorsun desene kaldım bir başıma' decchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin