2. Bölüm

462 15 4
                                    

İyi okumalar bayblerim💝


Kelebeğin dönüşümü


En sevdiğim şeyin karanlık olduğunu o gün öğrenmiştim. Etrafım zifiri karanlık, ne arkamı ne de önümü görebiliyordum. Hiç bir insana güvenmiyor hala da güvenmiyordum ne tesadüf küçük yaşımda öğrenmiş olsam da her bir yaş sonrası idrak ediyorduk. Güvenmemenin önemini.

Gece saat iki olmuştu eve hala gidememiş bir yerde oturup sigaramı içiyordum. Düşüncelere dalarken aniden telefonuma gelen bildirim ile cebimden çıkarttım. Gelen mesaja bakınca dudağım kıvrıldı.

"Bugün 11 kasım saat 16:32'de işlenmiş olan cinayetten bir kaç kare, ünlü iş adamı öldürüldü. Her bir uzvu koparılıp bir kenara firlatılmıştır. Sayın seyirciler! Herkesin bildiği gibi cinayetler sık sık oluyor ve yine oldu bunu yapan kişiyi henüz bulamadık, hiç bir kanıt yok sayın seyirciler! Evet ünlü iş adamı öldürüldü ve hiç bir kanıt elimizde yok!

Telaşla söyleyen kadın spiker'in bile eli ve sesi titriyordu. Kadın kulaklığından gelen konuşmaları dinleyip bir kaç dakika sessizlik oluşmuştu canlı yayında. Kameraya şaşkın gözlerle bakıp kendini hemen düzelterek tekrar konuştu.

Son gelişme sayın seyirciler! İşlenen bu cinayetten yeni bilgiler geldiğinin haberini aldık. Ünlü iş adamı Soner Saygıner, bir kaç yıl önce bir depoya binlerce küçük kız hapsetmiştir! Her gün bir küçük kız seçip tecav*z ediyor ve canice başka adamlara satıyor, evet sayın seyirciler! Soner Saygıner önceki yıllar ve şu an ki yıllarda aynı şeyi yapmaya devam ediyormuş. Depoyu bulduk. Söylemesi gülünç olucak ama Soner Saygıner'i öldüren kişi, küçük kızların hayatını kurtarmış gibi duruyor. Ailelerine ulaşanlar'ın ifadesini aldık ve hepsinin ifadeleri aynı oldu.

"Bunu yapanın bir kadın olduğu düşünülüyor!" şimdilik herkese iyi günler diliyor ve haberimizi sonlandırıyoruz."

Cinayetleri bir kadının işlediğini anlamışlardı. Bunu bizzat kendim planlamam biraz komik olabilirdi ama artık işlediğim cinayetlerin bir kadın tarafından olduğunu bilmeleri gerekiyordu.

Bitmiş olan sigaramı yere atıp ayağımla söndürdüm. Bugün işlediğim cinayetin sayısı Soner ile birlikte 1096'ya ulaşmıştı. Yaptığım baskın sayesinde bir kızı tecavüz etmesinden kurtarmıştım ama onun hayatını karartmıştım.

Eve vardığımda sessiz bir şekilde anahtarı çıkartıp kapıyı açtım. Adım seslerim duyulmasın diye parmak uçlarında yürüyerek dolabın hemen üstüne anahtarı yavaşça koydum.

İçimden dualar ede ede odama vardığımda derin bir nefes alarak kapıyı kapattım. Şükürler olsun ki annem uyanmamıştı.

Uykunun kırıntısı dahi yokken, yataktan kalkıp dolaptan bir kaç parça kıyafet alarak banyoya ilerledim. Güzel bir duş alırsam iyi olacaktı. Banyoya girip üstümü çıkarttım. Suyun altına girip iyice kirlerimden arınana kadar sıcak suyun akmasını sağladım. Duşumu alıp üstümü giyindim, saçlarımı gelişi güzel tarayarak saldım. Günlük kremlerimi sürmeyi ihmal etmemiştim. Yüzüm sürekli olarak kuruyor oluşu beni zaten oldukça sinirlendiriyordu.

Banyodan çıkar çıkmaz pencerenin önüne geçtim. Arkamı dönüp yatağın üstüne firlattığım zippo'mu ve sigaramı alarak tekrar yatağın karşısındaki büyük devasa pencereye döndüm. Ağzıma yerleştirdiğim sigarayı zippo ile yaktıktan sonra derince içime çektim.

Odayı melodi doldurduğunda yatağın olduğu tarafa adımlayarak telefonumu aldım. Kimin aradığına baktım. Burak ismini görünce hemen açıp kulağıma koydum.

YERALTINA KARIŞAN SİYAHLIK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin