Medya yine çok güzel😍
İyi okumalar(✿^‿^)
Hastaneden çıktıktan sonra bir taksiye binmiş eve gitmiştik.Eve vardığımızda beni bir koltuğa oturtmuş mutfağa gitmişlerdi.İkisi birlikte yarım satte sevdiğim yapımı kolay olan yemekleri yapmış bir Tae yedirmiş bir Yoongi hyung yedirmişti.Yemekler bitesiye kadar aynı işlemleri devam etmişlerdi.Son lokmaları zorla yemiştim.Sonra birlikte film izlemiştik.Yatma vakti geldiğinde Tae beni yalnız bırakmayıp birlikte sarılarak uyumuştuk.Huzurlu bir uykuydu.Sabah kahvaltı hazırlamada yardım etmeme izin vermediler.Sandalyeye oturtmuş birlikte kahvaltıyı hazırlamışlardı.
Kahvaltı sırasında ben fark etmeden kendi tabaklarından azar azar birkaç parça yemek koymuştular.İlk başta fark etmemiştim sonradan fark etmiştim.Birlik olmuş gibilerdi.Yoongi hyung dikkatimi üzerine çekteğinde Tae bundan yararlanıp tabağıma yiyecek koyuyordu.Tae dikkatimi üzerine çektiğinde bu sefer Yoongi hyung tabağıma yiyecek koyuyordu.En sonda suç üstü yakaladığımda masumca gülümsemişlerdi.Çok tatlılardı.Onlara sahip olduğum için çok şanslıyım.
Kahvaltıdan sonra restoranta gitmişlerdi.Yine evde yalnız kalmıştım.Gitmeden önce ikisi birden tembihlemişlerdi beni.Hatta bir ara beni eve kilitlemelerinden korkmuştum ama neyseki korktuğum başıma gelmemişti.
Şimdi ise can sıkıntısından televizyon izliyorum ve hiç güzel şeyler yok.Biraz daha televizyona baktıktan sonra sıkılmış telefonla oynamıştım.Ondan da sıkılınca evi birkaç tur dolaşmıştım ama can sıkıntım geçmemişti.Tae'yi aramıştım ama açmamıştı Yoongi hyungu da aramıştım ama o da açmamıştı anlaşılan çok meşguller.
Boş boş koltukta uzanırken telefonuma bildirim gelmişti.Hemen telefonu elime aldım ve kimden geldiğine baktım.Jungkook'un adını gördüğümde az daha telefon yüzüme düşüyordu.Hemen doğrulmuş oturur bozisyona gelmiştim.Elim ayağıma dolaşmıştı birkaç saniye telefona öylece bakakalmıştım.Tekrar bildirim gelmesiyle kendime gelmiştim.
Kookie💜🐰
Merhaba Jimin
Nasılsın,iyimisin?Nasıl oldun merak ettim
Meleğim💜😇
Merhaba Jungkook
Şimdi daha iyiyim
teşekkür ederimSen nasılsın?
Kookie💜🐰
Senin iyi olduğunu
duydum daha da iyi
oldumBu arada haftaya cuma
günü müsaitseniz hyunglarımla
size gelelim diyoruzMeleğim💜😇
Önce Tae ve hyunguma
sormam lazım
Akşam sana haber veririmKookie💜🐰
Tamamdır bekliyorum
Şimdi benim gitmem
gerekiyor görüşürüzMeleğim💜😇
GörüşürüzYüzümde bir gülümseme vardı mesajlaşma boyunca.Daha çok sever oldum onu öyleki bazen içime sığımıyordu bu sevgi onu tanımamama rağmen.Hem ben hem de kurdum mutluydu,alfa için atıyordu kalbimiz.
Akşma doğru hasta olmamın getirisiyle uzandığım koltukta yüzümde belli belirsiz olan tebessümle Jungkook'u düşünürken uykuya dalmıştım.Tae ve Yoongi hyungun eve geldiğini duymamıştım.
Tae'nin bana seslenmesi saçlarımı okşamasıyla yavaşça gözlerimi aaralamıştım.
''Jim hadi kalk yemek yemelisin sonrasında içmen gereken ilaçlar var.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suddenly Liebe/Jikook
FanfictionOmegam ilk kez görmesine rağmen onu istiyordu tutulmuş gibiydi. ingilizcede suddenly aniden demek almancada liebe aşk demek minific