Jungkook'tan
Jimin'e biraz kırılmıştım.Ben onun iyiliğini düşünürken o beni terslemişti.Gelip özür dilemesini bekledim ama hiç gelmedi.Bir özür dilemesiyle kırgınlığım gidecekti.Benimle birlikte Tae'de kırılmıştı.O da beklemişti özür dilemesini.Ama ikimizde beklediğimizi alamadık.Arada bir Jimin'e bakıyordum belki bakıyordur diye ama hiç o güzel gözleri bana bakmadı.Biraz dalgın gözüküyordu siparişleri dalgın bir şekilde getirip götürüyordu.Neden dalgın,niye yüzü solgun gözüküyor bilmiyordum.Birkaç siparişten sonra dengede durmakta zorlanmaya başlamıştı.Gidip yardım etmek istemiştim ama kırgınlığım bunun önüne geçmişti ve birde ters tepki almak istemiyordum bir kez daha.Yardım etmeme de izin vermeyecekti biliyordum.
Elimdeki siparişi götürüp Jimin'e bakacaktım ama ortalıkta Jimin gözükmüyordu.Etrafıma bakarken elimdeki siparişleri müşterilere verip 'afiyet olsun' dedikten sonra geri dönmüştüm.
Etrafta Jimin gözükmüyordu.Belki Tae biliyordur diye yanına gitmiştim.
''Tae,Jimin nerede biliyormusun?''
''Hayır bilmiyorum,görmedim.Ama belki Yoongi hyung biliyordur.''
Yoongi hyungun yanına gittimizde Tae sormuştu Jimin'i.
''Hyung,Jimin nerede biliyormusun?''
''Evet,üst kata gönderdim 10 dakika önce.Kötü gözüküyordu ayakta zor duruyordu.Arkasından gidecektim ama gelen müşteri ile dikkatim dağıldı.Siz gidip bakarmısınız?''
''Tamam hyung.Zaten bir iki müşteri kaldı.''
Tae önden ben arkasından üst kata çıktık.Odaya girdiğimizde Jimin'i uykusunda ağlarken ve bir şeyler sayıklarken bulmuştuk.Hızla yanına gittik.
''L-lütfen dokunma bana.Y-yaklaşma u-uzak dur benden.D-dokunma yalvarırım.''
Kabus görüyor olmalı hemde kötü bir kabus.
''Hayır,hayır o alfayı görmüş olma lütfen.''
''Hangi alfayı?''
''Yıllar önce dar bir sokakta Jimin'e sahip olmaya çalışan alfa.Bugün restoranta gelmiş Jimin görmeden göndermeye çalıştım ama sanırım başaramamışım.''
Duyduklarım karşısında alfamı sakinleştirmeye çalıştım.Yoksa şimdi gidip o alfayı bulduğu yerde öldürecekti.Böyle bir şey olursa sonuçları kötü olabilir.Hapse girip omegamdan uzun bir süre uzak kalmak istemiyorum.
''Jimin uyan lütfen.''
Tae Jimin'i uyandırmaya çalıştı ama başaramamıştı.
''Jimin uyan lütfen güzelim.''
Birkaç denemenin ardından bende uyandırmaya başaramamıştım.
''J-Jungkook gitme lütfen,bı-bırakma beni.''
''T-Tae lütfen gitme,se-sende bırakma beni.Gi-gitmeyin,be-beni yalnız bırakmayın.''
Sanırım bu seferde bizi görüyordu.Bizi terslediğinde bir şey demeden gittiğimiz için sanırım bizim onu bırakacağımızı düşünmüş olmalı.
Uyandırmamız gerekiyordu Jimin'i.''Güzelim,hadi uyan lütfen,bak biz burdayız.Bırakmayacağız seni.Hadi uyan.''
Ne yaptıysak uyandırmayı başaramadık.Tae ile birbirimize bakarken Jimin bağırarak,sıçrayarak uyanmıştı.
''Gitmeyin!''
Hemen kollarım arasına aldım Jimin'i.
''Şştt,tamam geçti biz burdayız.''
Yüzünü ellerim arasına alıp bana bakmasını sağlamıştım.Beni görünce hıçkırıkları arttı.
''Ö-özür dilerim Kook.Bırakma beni,affet.''
''Bırakmayacağım seni hep burdayım.''
Tekrar kollarım arasına alacağım vakit durmuş korku dolu gözlerle bakmıştı.
''T-Tae?Tae'm nerede?Bıraktı di mi,gitti?''
Ağlaması daha da artarken Tae Jimin'i kolları arasına almış sonra da yüzünü elleri arasına alıp kendisine bakmasını sağlamıştı.
''Ben burdayım Jim.Gitmedim,bırakmadım seni bırakmamda.''
Jimin bir süre daha Tae'nin kollarında ağlamış en sonunda da ağlamaktan yorulmuş uykuya dalmıştı.Bu olaylar kötü etkilemiş olmalı.Biz özür dilemesini beklerken,özür dilemedi derken güzelim içine atmış kendini kötü hissetmiş kendini suçlamış.Jimin'i böyle görmek kötü hissetmeme neden olmuştu.Suçluluk duygusu içimi ele geçirmişti.Uyandığında beni affetmesi için öyle davrandığım için özür dileyecek mutlu olmasını,o alfayı unutmasını sağlayacaktım.
''Sen yanında kal Jungkook ben aşağıya hyungun yanına gidip geleceğim.Uyandığında ikimizi birden yanında görmesi iyi olur.Tekrar o çökmüş hallerini görmek istemiyorum.''
Tae'yi onaylayıp Jimin'in yanına yatmıştım.Yatmamla birlikte anında hemen ismimi sayıklayıp memnun mırıltılar çıkarıp sarılmıştı.Yüzümde anında tatlı bir tebessüm oluşmuştu.
Çok güzeldi,her haliyle çok güzeldi.Bazen bu güzelliğine dayanmak çok zor oluyordu.
Aynı zamanda da hem sevimli hemde sexy oluyordu.Nasıl böyle hem güzel,sevimli hem de yakışıklı,sexy olabiliyor anlamıyordum.
Kalbime zarardı.Tatlı bir zarar.Jimin'e dalıp gitmişken kapı açılmıştı.Tae'nin sesiyle hafif korkmuştum
''Hyunga haber verdim.Olayları anlattım.Giden müşteriler ile de restoranı kapattık.''
Konuşması biter bitmez yatağın diğer tarafına geçip yatmıştı.Yatak büyük olduğu için üçümüz rahat sığıyorduk.Ama neden Jimin'in yanına yatmıştıki şimdi?Koltuk boştu.Kısık sesle konuşmya başlamıştım.
''Sen niye yattınki şimdi?''
''Dedim ya uyandığında ikimizi birden görmesi iyi olur diye.''
''Tamam ama yanımızda yatmak zorundamısın?Git koltukta bekle.''
''Olmaz Jimin'imin yanında olmam lazım.Hem benim kokum rahatlatıyor ve huzur veriyor.''
''Benim kokumda rahatlatıyor,huzur veriyor.Kokumu seviyor.Hem ben onun alfasıyım.''
''Alfası olman benim burda yatacak olmamı değiştirmiyor.''
''Hayır yanımızda yatmana izin vermiyorum.Git koltukta yat.Jimin'in yanında yatamazsın.''
Sinirle Tae'ye bakarken Jimin ikimizinde ismini sayıklamıştı.
''Kook....Tae.''
''Bak gördün mü ikimizi birden yanında istiyor.''
Tam bir şey söyleyecekken Jimin kıpırdayıp uyanır gibi olunca susmuştum.Uyanmasını istemiyorum.Dün zaten benim yüzümden geç yattı,bizimle olan ufak tartışma,şu gördüğüm yerde öldürecek olduğum alfa,müşteri yoğunluğu derken yorulmuştu güzelim.Birde gördüğü kabus var.
''Rahat uyusun diye şimdilik yanında yatmana izin veriyorum.''
Bunu dememle Tae sırıtmıştı Jimin'in saçlarına öpücük kondurmuştu.Bana sarılan Jimin arkasına dönmüş bu sefer de Tae'ye sarılmıştı.Sinirli gözlerle bakarken Tae dil çıkartmış tekrar saçlarına öpücük kondurmuştu.
Alfam çok sinirlenmişti dışarı çıkmak için beni tırmalıyordu.Alfamı dizginlemem lazımdı yoksa Tae'yi oracıkta öldürecekti.
Derin nefes alıp Jimin'e arkadan sarıldım,boynuna öpücük kondurdum.O güzel kokusunu içime çekip gözlerimi kapattım.Bir süre sonra da yorgunlukla uykuya teslim oldum.
Bölüm nasıldı sizce?
En son Jimin'i ortadan ikiye ayıracaklardı zor tuttum☺
Bu arada son 2 bölüm kaldı o yüzden zaman atlamaları çok olabilir
Okuduğunuz ve desteğiniz için teşekkür ederim😊💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suddenly Liebe/Jikook
FanfictionOmegam ilk kez görmesine rağmen onu istiyordu tutulmuş gibiydi. ingilizcede suddenly aniden demek almancada liebe aşk demek minific