Zaman atlamaları olabilir
İyi okumalar💜Jimin'den
Nefessizlik,sıkışma,daralma hissiyle uyanmıştım.Birileri beni çok fena sıkıyordu sanki.Gözlerimi aralayıp sağıma ve soluma baktığımda uyuyan iki alfa görmüştüm.Sağımda Kook solumda Tae bana sarılarak uyuyordu.Uyuyorlardı ama elleri sürekli birbirini itip üstünlük sağlamaya çalışır gibi bir halleri vardı.Ve sanki bir sağa bir sola çekiştiriliyormuşum gibi hissediyorum.Biraz daha böyle yaparlarsa ortadan ikiye ayrılacağım.Ve tutuşları çok sıkıydı ikisininde nefessiz kalıyor gibiydim.Uyandırmaya kıyamasamda en sonunda patlamış bağırmıştım.
''YETER!Kalkın aranızda eziliyorum!''
Benim bağırışımla ikiside yerinden sıçramış yataktan düşmüşlerdi.
''Ah!''
''Ah!''
İkiside acıyla tıslamıştı.Rahatlamışlık hissiyle derin bir nefes almış doğrulmuştum.Sonra düşen alfaların bir yerine bir şey olmuş mu diye bakmıştım.İkiside kafasını tutuyordu.
''İyimisiniz?''
''Birde soruyormusun?Kolum kırıldı galiba.''
''Abartma Tae kim yataktan düşüpte kolunu kırmışki?Ben hiç görmedim öyle birini.Hem sert düşmedinizki bir şey olmamıştır yani.''
''Sen iyimisin meleğim?''
''İyiyim Kook merak etme.''
''Neden aniden bağırdın o zaman?''
''Neden olacak 2 bebek alfa birbiriyle inatlaşırken arada kalan beni ezdi.Hemde koca bebek.''
Bu hallerine gülerken kapının açılmasıyla tüm gözler o yöne dönmüş gelen kişiye bakmıştık.Yoongi hyung gelmiş.
''Siz iki alfa neden yerdesiniz?''
''Jimin bizi yataktan attı hyung.''
''Hayır Tae ben sizi yataktan atmadım bi kere.Siz kendiniz düştünüz.''
''Ah neyse ne hadi aşağı gelin yemek yiyeceğiz.Hem Seokjin,Namjoon ve Hobi'm geldi aşağıda bekliyorlar.''
''Seokjin mi?''
Tae Jin hyungun adını duyunca düştüğü yerden hızla kalkmış kapıya doğru yürümüştü.
''Seokjin hyungu duyunca birileri beni unuttu,sattı.''
Tae kapıdan çıkacağı vakit geri dönmüş alnımdan öpmüştü.
''Olur mu öyle şey güzelim.Seokjin'i bir iki gündür görmüyorum özledim onu.Sen her gün yanımdasın istediğim vakit öpüp sarılabiliyorum.Hem biz evlenince senide yanıma alacağım böylelikle hep birlikte olacağız.''
''Hrrr''
Hırlama sesi duyunca hala yerde oturur pozisyonda olanda Kook'a bakmıştık.
''Alamazsın.Yanına alamazsın.Öpüp sarılamazsın.Birlikte olamazsın.Hem senin değil benim güzelim.''
Alfa sesiyle konuştuğunda korkmuş sakinleştirmek adına yanına gidip sarılmıştım.
''Kook sakin ol lütfen.''
''Öpüp sarılacağımda,yanımada alacağım,benim güzelim de istediğin kadar inkar et hıh.''
Tae saçlarını arkaya savurur gibi yapıp yanıma gelmiş saçlarımdan öpmüştü.Sonra aşağıya gitmişti.Yoongi hyungta gitmeden önce Jungkook'a bakmış konuşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suddenly Liebe/Jikook
FanfictionOmegam ilk kez görmesine rağmen onu istiyordu tutulmuş gibiydi. ingilizcede suddenly aniden demek almancada liebe aşk demek minific