4.Bölüm

398 43 49
                                    

Medyaya aşağım😍




Asırlar gibi geçen 20 dakikanın ardından nihayet doktor odadan çıkmıştı.Hızla yanına gitmiş soru yağmuruna tutmuştum.

''Durumu nasıl Doktor Bey?O iyi mi?Neden bayılmış?Nesi var?''

''Önce bir sakin olun lütfen hastamız şuan iyi,ateşi düştü.''

İyi olmasına sevinmiştim.Ona bir şey olacak diye ödüm kopmuştu.Canımdan can gitmişti.Alfamda omeganın iyi olduğunu duyduğunda rahatlamıştı.Ama anlamadağım neden bayıldığıydı.Yüksek ateşten bir insan bayılabilir mi ki?Aklımı kurculayan o soruyu sormuştum.

''Peki neden bayılmış?''

''Düzgün beslenmediği ve kendini yorduğuny için bünyesi daha fazla dayanamış.Bir serum verdik bitince çıkabilirsiniz ve yazdığım ilaçları almaya unutmayın zamanında içmesi gerekli.''

''Peki görebilirmiyim?''

''Tabii grebilirsiniz geçmiş olsun.''

Doktorun gitmesiyle hızla odaya girmiştim.Hastane yatağında melek gibi uyuyordu ama solgun yüzü hiç hoşuma gitmemişti.

Hemen yatağın yanına bir sandalye çekmiş oturmuştum.Elini tutmuş kendime hakim olamayarak üstünü hafifçe öpmüştüm.

''Hasta olmak sana yakışmıyor güzelim.Lütfen kendine dikkat et.''

Kaç dakika yüzünü incelemiş uzunca seyretmiştim bilmiyordum.Tüm gün sıkılmadan izlerdim onu.Tutulmuştum ona ilk gördüğüm zaman.Kendime itaraf etmek zor olsa da en sonunda itiraf etmiştim.

Aşık olmuştum.

Yanlış olduğunu bildiğim halde kendime hakim olamamıştım.Onun bir sevgilisi vardı ve birbirlerini çok sevdikleri uzaktan belli oluyordu.Kara kedi gibi aralarına girmek istemezdim.

Odanın kapısı hızlıca ve aniden açıldığında hala tuttuğum elini bırakmış telaşla geri çekilmiştim.Beni yanlış anlamalarını istemezdim.Hem onun sevgilisi bir alfası vardı yaptığım hoş değildi.Utanmıştım yaptığımdan.

''Jiminie,bebeğim?''

İçeri giren alfa endişeyle hızla yatağın başına gelmiş Jimin'in saçlarından öpmüştü.Alnına düşen saçları geriye taramıştı.Korktuğu her halinden belliydi.Yanında hir alfa daha vardı.O da yatağın başına geçmiş saçlarından öpmüştü.Jimin'i çok sevdikleri belli oluyordu.Onu böyle seven birileri olması beni mutlu etmişti.

Bu görüntülerden sonra alfamı durdurmam çok zordu.Çok kıskançtı çünkü şuan.Kontrolü ele alırsa iki alfayıda öldürme kapasitesi vardı.Kıskançlık ve koruma iç güdüsüyle.

Sakinleşmesi adına gözlerimi kapatmış derin nefes almıştım.Alfamın sakinleşmesi gerekiyordu.

'Omegam elden gidiyor ama sen hiçbir şey yapmıyorsun.Bana engel olmayı bırak!'

Sinirle söylenmişti alfam.Sakinleştirmek için konuşmuştum içimden.

Belki göründüğü gibi değildir kardeşi olabilir.Sakin ol.İşin aslını öğrenmeden iş yapma.

Konuşmamla az da olsa sakinleşmişti.
Bana sorulan soruyla kendime gelmiştim

''Jimin'ime ne olmuş,neden bayılmış?''

''Düzgün beslenmediği ve kendini yorduğu için bayılmış doktor öyle dedi.''

''Neredeydiki kendini yormuş?''

''Benim dans stüdyosunda bir odada bayılmış halde buldum.Çok ateşi vardı.''

Şankındı alfa.

''Dans mı?''

Hala uyuyan Jimin'e dönmüş şaşkın ve üzgün bir şekilde konuşmuştu.

''Hasta halinle ne diye dans ediyorsun Jim?Beni endişelendirmek hoşuna mı gidiyor?''

Kısık,güçsüz bir ses duymuştuk.

''Özür dilerim Tae'm.''

Uyanmıştı,Jimin uyanmıştı.

''Jimin?Uyandın,kendini nasıl hissediyorsun?Doktor çağırayım mı?''

Yorgunca kafasını sağa sola sallamıştı.

''Bir daha bana bunu yapma Jimin.Bayıldığında ne kadar çok korktum haberin var mı?''

''Gerçekten çok özür dilerim TaeTae'm evde canım çok sıkılmıştı bende dans etmenin iyi geleceğini düşünmüştüm.Siz eve gelmeden evde olacaktım ama planladığım gibi olmadı.''

''Jimin hasta halinle dans etmek ne kadar mantıklı bir davranış?''

''Ama hyung gerçekten böyle olacağını tahmin etmemiştim hem uzun zamandır dans etmiyordum belki iyi gelir diye düşünmüştüm.Affedin lütfen beni sizi endişelendirmek korkutmak istememiştim.''

Dudaklarını büzerek konuşması hiç iyi gelmiyordu.Aşırı tatlı oluyordu böyle.

İki alfada birbirine bakıp esmer olan konuşmaya başlamıştı.

''Tamam ama bir şartla.''

''Nedir şartınız?''

''Bir daha böyle bir şey yapmayacaksın.Diyelimki tekrar böyle bir şey oldu dışarı çıktığında ve gideceğin yeri bize haber vereceksin.Kendini tehlikeye atmayacaksın söz mü?''

''Söz veriyorum.Affediniz mi şimdi beni?''

Masum sorusuna gülümsemiştim bebek gibi duruyordu şuan.İkisi tatlı duruyordu.
Acaba biz birlikte olsak nasıl dururduk?

Kendine gel Jungkook onlar sevgili yanlış şeyler düşünme.

Beyaz tenli kediye benzeyen adam Jimin'in yanına gitmiş saçlarından öpmüştü.

''Çok kızdın mı bana hyung?''

''Evet kızdım bir daha yapma sakın anlaştık mı?''

''Tamam anlaştık.Şimdi affetmiş oluyorsunuz di mi?''

''Evet affettik civciv.''

İkisi aynı anda cevaplamıştı sorusunu gülümseyerek.
Yine en içten gülümsemesini sunmuştu.
Acaba bir gün bana da böyle gülümsermiydi?

Aralarında biraz konuştuklarında Jimin'in gözleri benim gözlerle buluşmuştu.Görür görmez gözleri büyümüştü.Anlaşılan beni burda görmeyi beklemiyordu.





Nasıldı sizce?

Benim hiç hoşuma gitmedi:(

Mantık hatası varsa görmezden gelin lütfen.

Okuduğunuz için teşekkür ederim😊💜💜💜


Suddenly Liebe/JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin