12.Bölüm(Final)

242 19 52
                                    

İyi okumalar💜

Jimin'den

Bugün çok heyecanlıydım.İçim içime sığmıyordu.Bir oyana bir buyana koşuşturup duruyordum.Sanki bu ev bugün çok dağınıktı.Normalde düzenli olan ev bugün neden dağınıktıki?Yanımda bulunan Tae ve hyunguma sordum.

''Bu evi kim dağıttı bu kadar?Bugüne özel mi dağınıttınız yoksa?''

''Jimin ev her zamanki gibi düzenli.Akşam Jungkook'lar gelecek diye sana öyle geliyor.''

''Hyung haklı Min.Ev düzenli ve gayet temiz.Hem dinlen biraz lütfen.Sabahtan beri evin her köşesini silip duruyorsun.Yemekleri yapmada bile yardım etmemize izin vermedin.Yorgunluktan bayılacaksın diye korkuyorum.Sabahta düzgün bir şey yemedin zaten.''

''Akşam demişken ne kadar kaldı akşama?Gelmelerine az kalmıştır ve ben üstümü değiştirmedim.''

Aceleyle hemen odama yol almıştım.

''Biz kime diyoruz acaba?Hem üstündekiler gayet güzel senin değiştirmeye gerek yok!''

Odama girmeden önce arkamdan bağıran Tae'ye cevap vermiştim.

''Ama Tae her tarafı toz oldu kıyafetlerimin üstümü değiştirmem lazım!''

Şimdi ne giyeceğim ben?

Dolabımın önünde kıyafetlerime bakmış 10-15 dakika boyunca ne giyeceğimi düşünmüştüm.En sonunda siyah bir tişört üstünede siyah renkli üstünde mor şekilleri olan gömleğimi giymiştim.Tişörtü siyah pantolonumun içine katmıştım.Küpelerimi ve kolyemi taktığımda hazırdım.Hazırlanmamla zilin çalması bir olmuştu.Hızla odamdan çıkıp kapıyı açmaya gitmiştim ama Yoongi hyungum çoktan açmış Jungkook ve hyungları içeri davet etmiş.

Jungkook çok yakışıklıydı.Dar pantolonuna sıkıştırdığı beyaz tişört ve üstündeki kot ceketle çok hoş gözüküyordu.Jungkook'ta aynı benim ona baktığım gibi bakıyordu bana.

(Ben böyle hayal ettim kıyafetlerini ve saçları ikisinde siyah )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Ben böyle hayal ettim kıyafetlerini ve saçları ikisinde siyah )

''Daha ne kadar bakışacaksınız acaba?Acıktım ben.''

Jin hyungun sesiyle kendime gelmiştim.Utanmıştım yanaklarımın kızardığına eminim.

''Hoşgeldiniz.Masa hazır soğutmadan geçelim.''

Hyunglar önden mutfağa giderken arkadan Jungkook ile ben gidiyorduk.

''Çok güzel olmuşsun meleğim.''

''Sende çok güzelsin Kook.''

Herkes sandalyesine oturmuş yemeğe başlamıştı.Tae ve Jungkook'un ortasında kalmıştım.Tae'nin yanında Jin hyung vardı.
Tae bir benim tabağıma bir omegasının tabağına yiyeceklerinden koyuyordu.Tabi aynı anda Jungkook ile tabağıma yemek koyduklarında öldürücü bakışlar atıyorlardı birbirine.Jungkook'un sakin kalması için alttan elini tutuyordum.

Suddenly Liebe/JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin