حلوه كده صح 🙂🖤

108 19 13
                                    

حلوه انتي كده 
حلوه و انتي بتقوليله اوعي تبعد عني و بعدها يبعد 🙂
حلوه و انتي بتقوليله اوعي تخذلني زيهم و يخذلك 🙂
حلوه و انتي بتقوليله هتعلق بيك لو سمحت متمشيش و يمشي🙂
حلوه و انتي بتغضبي ربنا علشان واحد بيتسلي 🙂
حلوه و انتي بتخوني ثقة ابوكي 🙂
حلوة و انتي المفروض تبقي قدوة ل اخواتك 🙂
حلوه و انتي بتبعدي عن الجنة كل يوم 🙂

قسما بالله انا هتجنن هو انتي ك بنت يعني بتهزري او حتي ولد هو انتوا دماغكم ماشيه ازاي معلش هو انتوا ازاي اصلا تتكلموا و تدخلوا ف علاقة و تسموا نفسكم مرتبطين و انتوا علاقتكم اسمها علاقة محرمه و البلوة الاكبر بقي انكم عارفين ان ده حرااااام و برغم كده مكملين هو انتوا فاكرين ان جهنم سهله يعني و لا فاكرين اي هو و أنتوا بتعملوا الغلط ازاااااي ازااااااي بتقف تصلي ده ان كنت بتصلي ازااااي بتقف ادام ربنا ف دقائق و بعدها تعصيه ازاااي طيب بتبص ف عيون اهلكم ازاااي اللي بتخونوهم دول 🙂💔 هو لازم يعني اما تتكلموا و تكتشفي ف الاخر ان هو زيه زي غيره او ان هي مش كويسه ترجعي انتي تعيطي و تقولي هقطع شراييني ياختي اقطعي 🙂 توكلي علي الله 🙂 هو في اي ما دي اخرة الحرام و حضرتك عاوزه تقطعي شرايينك علشان طلع ميستاهلش طب كنتي حسيتي ب المعصيه اللي بتعمليها و قطعتي شرايينك علشان بتغضبي ربنا 🙂 هو يوم الحساب هيبقي سهل ؟! انتي مش عامله حساب لليوم ده و لا اي؟! فووووووقي يا قمر فوووووقي يا ماما فوووووقي يا خالتي فوووووقي علشان انتي مش حمل غمسه ف جهنم بسبب واحد عنده فراغ عاطفي فوووووقي بقي 🙂 انتي مدركه ان دي ذنوب خلوات و ذنوب الخلوات دي بتضيع كل حسنات صحابها يوم القيامه 🙂💔 بلاش بقي اصل دي بتكلم و دي و دي فوقي ل نفسك علشان انتي اللي هتتحاسبي لوحدك و هتبقي ف القبر لوحدك مش خايفه من القبر؟! انتي بتغضبي ربنا علشان ميييييييين مين ده و لا انت بتغضب ربنا علشان مييين فوقوا بالله علشان ملك الموت مش هيستناك اما تتوب 🙂 خليكي بقي طلعي ل نفسك حجج علشان تكملي اصل ده مرات ابن بنت خالت بنت عمته هتولد و لازم اكون جنبه بس هسيبه و ارجع ل ربنا بعدها هو حضرتك الدكتوره يعني اللي هتولد ؟! 🙂 اصل هو طلعله حبايه ف وشه لازم اما تروح بس هسيبه هو حضرتك المرهم يعني و لا اي؟!🙂 أصل هو مخنوق و مش هينفع اسيبه هو حضرتك علاج الاكتئاب و لا حاجه؟! 
طالما اخترتي انك تكملي ف افتكري ان كل كلمه و كلام المحن بتاع عبدالحليم و شاديه ده و حبيبي و روحي و انتوا اصلا ف علاقة محرمه كل ده هتتسألي عليه هل بقي عندك رد تقوليه ل ربنا ؟!
و اعرفي ان الحرام مش بيكمل و اللي اتبني ان هو يغضب ربنا ف النهايه هتغضبك انتي
و افتكري دايما الآيه دي
بسم الله الرحمن الرحيم
( و جاءت سكرة الموت بالحق ذلك ما كنت منه تحيد)

اللهم ارزقنا الجنة بلا حساب و بلا سابق عذاب 💙🕊
اللهم ارزقنا الثبات و حسن الخاتمة 💙🕊
اللهم اغفرلنا و اعف عنا و لا توفنا الا و انت راضٍ عنا 💙🕊
استغفر الله العلي العظيم و أتوب إليه عدد ما كان و عدد ما يكون و عدد الحركات و السكون 💙🕊
اللهم صل و سلم و بارك علي سيدنا محمد عدد ما كان و عدد ما يكون و عدد الحركات و السكون 💙

|💙".


أنا جايبة شوية حسنات وجاية رددوا معايا:

_سبحان اللَّه".💙
_الحمدللَّه".💙
_لا إله إلا اللَّه".💙
_اللَّه أڪبر".💙
_اللهمَّ أغفر لى".💙
_لا إله إلا أنت سبحانڪ إني ڪنت من الظالمين ".💙
_اللهمَّ صلِّ على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين".💙
ٱلْـدٱﻋ̝̚يھَہّ ٱلْـڝـﻏ̣̐يرة مي 🧡📸

اسكريبت ديني حيث تعيش القصص. اكتشف الآن