Sellam sizi bölümle baş başa bırakıyorum yukarıda ki şarkıyı Gazel bölüm içerisinde dinliyor. ________________________________________________________________________________
Sabah alarmının sinir bozucu sesiyle sıçrayarak uyandım ve tabi ki de yataktan düşmeyi de ihmal etmedim.
" Siktir,kıçım kırıldı"
Bugün DNA testi için hastaneye gidecektim yoksaaa ikindiden önce uyanmak ve ben aynı cümlede kullanılmak hayatta inanmam. Düştüğüm yerden oflayarak kalktım ve banyoya gidip işlerimi hallettim.
Dolabımın karşısınına geçtim ve beyaz , küçük bir baskısı olan ve bol olan swetimi kırık mavi hangi kumaştan olduğunu bilmediğim pantolonumu ayağıma da beyaz uzun çoraplarımı giydim.
Şahsen gül gibi kızım valla. Kahvaltı yapasım yok çünkü maşallah görevde gizli kalacaz diye azımıza 3 gün su vurmadığımız olurdu. Üstüme beyaz bir hırka alıp telefonumu,cüzdanımı ve olamazsa olmaz airpodsu da aldıktan sonra kapıya döğru gittim ayakabı dolabından beyaz ayakabılarımı alıp giydim. Askılıkta duran motorumun anahtarını da aldıktan sonra tamamdım.
Kapalı ota parka indiğimde yani apartmanda yok yakınında var işte siz anladınız . G5 yazan park yerine geldiğimde bebeğimi gördüm. Ah bebeğim benim bee çok özlemişim.
Bagajdan kaskımı çıkardım tabi kaskı takmadan önce airpodsumu da tamayı unutmadım. Second gurubunun İstanbul'da şarkısını açıtım ve evet ruh hastası olduğumu düşüne bilirsiniz ama değilim neyse...motoruma bindim.
Ana yola çıkınca gazı kökledim dermişim istanbulun bu tarafiğinde arabaları sollayıp şükür 11.20 de GÖKERLER ÖZEL HASTANESİne ulaştım. Motorumu park ettim ve hastaneye girdim .
Danışmadan doktorun odasını öğrendikten sonra asansöre bindim. 15. kata ulaştığımda OĞUZ GÖKER adlı doktorun odası tamn karşımdaydı. Derin bir nefes alıp kapıyı tıklattım "gel" konutuyla odaya girdim. hakkımızda hayırlısı artık ciddi maske olma vakti.
"Kimsiniz" "Gazel GÖK,DNA testi için geldim"
Tüm bakışlar üzerimdeydi ve özellikle Acar ailesi. Onların bana yaşattıkları şeyleriyi asla unutamazdım.Tahmin ettiğim için Ezgi cadısı cırladı.
"S-sen, HANİ ÖLMÜŞTÜN LANET VARLIK" diye cırladı. Kulaklarım patladı bu ne ses mübarek. "Ölmedim her neyse sadece test sonucu öğrenip gidicem"dedim. Valla hiç biriyle muhattap olamam.
"Tamam" dedi. Oğuz bey.
Kan örnekleri verildi falan filan işte. Aklıma aldırmam gereken dikişler geldi görevin bitmesinden önce yara almıştım ondan dolayı dikişliyim.
Oğuz Beye "Efendim benim hastanede biraz işim var onları halledeceğim." telefon numaram yazılı kağıdı ona uzatarak " Sonuçlar çıkınca bana haber verirsiniz" dedim.
Kağıdı alıp. "Tamam haber veririm" dedi. Odadan çıktım ve acile gittim." Merhabalar"dedi danışmada ki kız. "Merhaba ben dikiş aldıracaktım beni birine yönlendirir misiniz?"dedim. Kız "Tabi ki " deyip işlemleri halletti.
Dikişlerimi aldırdığım için daha rahat hareket edebiliyordum ve ben çok mutluydum. Telefonum çaldığında aramatı cevapladım.
"Efendim"
"Gazel Hanım sonuçlar açıklandı sizi bekliyoruz"dedi Oğuz Bey
"Tamam Oğuz Bey geliyorum" dedim ve telefonu kapattım.
Odaya girdiğim de herkes burdaydı üvey babam bile gelmiş tıh cenazende göz yaşı dökmeyip aksine sevinen bir adamdan bahsediyoruz. Oğuz bey konuşmaya başladı.
"Direkt sonuçları okuyorum. Güzel Göker ve Aziz Acar arasında%99,99. Gazel Gök ile Ufuk Göker arasında da %99,99 kan bağı bulunmaktadır" dedi. Güzel denilen kız ve Aziz iti yanında da Ezgi cadısı öyle bir sarıldı ki gözlerim deki yıkımı herkes göre bilir.
"Kızım hadi evimize gidelim bu sevimsiz insanların yanında daha fazla durma." dedi. Kızda "Tamam anneciğim"dedi. Ufuk bey " Adam gibi konuşalım" dedi Aziz itine. Aziz iti "Konuşulcak hiçbir şey yok herkes kendi kızını alsın" dedi. Sonrada odadan siktir olup gitti.
Ufuk bey yanıma geldi ve "Sana sarıla bilir miyim " dedi fısıltıyla. Başımla onaylayıp kollarına bana sarmasını izin verdim.
Nasıl izin vere biliyorsun diyorsanız Ufuk bey bir kaza geçirmiş ve ölümden döndürüp hastaneye yetiştirip ona bulasan mafyaların kafasına sıkıp toz olmuştum.
Ufuk beye bende kollarımı sarıp " Yine karşılaştık ha Gökyüzü " dedi ve onu devam ettirdim "Ama bu sefer Kurşun değil sanırım "Babamsın" " diye fısıldadım.
Kollarımı ayırdım ve geriledim. Ufuk bey "Kızım benimle evimize gelir misin kaybettiğimiz vakitleri geri getiremem ama ilerleyen vakitleri birlikte geçirelim." dedi.
Ufuk Beye karşı bağım yıllar öncesinden vardı ve ona güvene bilirim. Ayrıca MAFYA DAYI da bunu yapmamı isterdi. Nefesimi zorlukla alıp verdim ve dudaklarımdan kelimeler döküldü.
"Tamam sizinle geleceğim" dedim.
________________________________________________________________________________
Sellam. Nasılsınız? İkinci bölümde geldi ve Gazel yeni hayatına ilk adımı bastı.
Gazelin Aziz iti ve Ezgi cadısı demesi beni benden alldı.
Düşünce ve fikirlerinizi yorumlarda paylaşırsanız çok mutlu olurum.
Yıldızı parlatmayı unutmayalımm.
Sevgilerle yazarınız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
^^Gökerler^^ ~ Gerçek Ailem~
RandomTAMAMLANMIŞTIRRR 19 yılınız yalandan ibaret olduğunu öğrendiğiniz an ne hissedersiniz? Gazel,Gazel Gök Ailesinin yaptığı şeylere dayandığı bir günde araba kazası geçirir . Kaza olduğunda bir devlet yanlısı mafya tarafından devlet himayesine alınır...