Çok beklettim kusura bakmayın. Rüya gibi bir sonda bizden olsun artık...
_______________________________________________________________________________
Arabalar düğün salonunun önünde durduğunda gelin arabasındakiler dışında herkes arabadan inmişti. Sebebi ise etrafta ki herkesin gelin arabasının etrafında toplanmasıydı.
Gazel arabanın etrafını saran insanlara şaşkınlıkla bakarken Uraz onun bu haline sıcak bir tebessüm ile izliyordu.
Uraz "Güzelim, ne zaman şaşkın balık gibi bakmayı bitireceksin?" dediğinde Gazel şaşkınlığını müstakbel kocasına yansıttı. Uraz kocaman bir kahkaha atarak müstakbel karısının yanağından öptü ve
"Güzelim senin bu hallerine bayılıyorum." dediğinde Gazel sinirli olduğunu sanarak kaşlarını çattı. Uraz Gazelin bu bakışıyla gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı.
Cama tıklatılması ile ikisinin de bakışı Arasa döndü. Aras başı ile işaret ettikten sonra kapıyı açtı ve geçmeleri için yol verdi.
İkisi de indiğinde Uraz kolunu bükerek Gazelin koluna girmesini bekledi. Gazel Urazın bu hareketi ile hızlıca koluna girdi. İkisi birlikte ilerlemeye başladığında herkesten yükselen neşeli çığlıklar ile düğün salonuna girdiler. Girdiklerinde masaya doğru ilerlerken canlı müzik eşliğinde insanların gülümseyerek izlemesi eşliğinde idiler.
Masaya oturduklarında nikah memuru geldi ve bir kaç düzenlemeler yaptı.
Sonunda nikah için her şey hazır olduğunda nikah memuru boğazını temizledi ve
"Öncelikle bu gün buraya bu genç çiftimizi yeni hayatlarına uğurlamaya geldik. Şimdiden hepiniz bu genç çiftimizin nikahına şahit olacağınız için teşekkürler. Nikaha geçe biliriz." dedi.
Memur boğazını temizledikten sonra konuşmaya başladı.
"Sen Koray Kara oğlu Uraz Kara, hiç kimsenin baskısı altında kalmadan bu evliliği kabul ediyor musun?"
Uraz ilk önce sıkıca elini tuttuğu güzeline baktı daha sonra nikah memuruna baktı.
Kalabalığa dönerek "BİNLERCEKEZ EVETTTTT" diye bağırdı.
Nikah memuru bu seferde Gazele döndü.
"Sen Ufuk Göker kızı Gazel Göker, hiç bir baskı altında kalmadan bu evliliği kabul ediyor musun?"
Gazel bakışlarını mavinin en güzel tonları olan gözlere çevirdi daha sonra sıkıca birbirine tutunan ellere baktı.
"ÖMRÜM BOYUNCA EVETTTT."
Cevabı ile Urazın gözlerinden bir ışıldama geçti. Hayrandı bu kadına çok seviyordu.
Memur şahitlerdende onay aldıktan sonra topluğa dönerek
"İtiraz eden var mı?" diye sorduğunda
Uraz mırıldanarak "Hele biri itiraz etsin fıransız onlusu ile dalıyım." dedi.
Mikrofon sayesinde sesini herkesin duyduğunu fark ettiğinde domatese dönmüş olabilirdi.
Nikah Memuru mikrofonu eline alarak " O zaman bende sizi belediye başkanımızın verdiği yetki ile karı koca ilan ediyorum." dedi.
Nüfüs cüzdanına imzalar atıldıktan sonra Uraz rüyaların prensesi Gazeli dansa kaldırdı.
Genç çift Romantik bir şekilde dans ederken konuşmaya başladılar.
"Sonunda seni Nüfusuma aldım Uraz Kara." Gazelin bu dediğine gülerken Urazda
"Sonunda beni Nüfüsuna aldın Gazel Göker" Uraza rgülerken Uraz hızlı bir atakla gülen dudakları öptü.
Gazel şaşkınca bakarken Kayıncolarının ölümcül bakışlarına maruz kalmıştı.
Düğün gecesi gülüşmelerle mutluluklarla geçmişti. Bir hikayenin de sonuna böyle gelmişti.
Zehir olan bir hayatın panzehiri bulundu bu hikayede bice umutlu nice mutlu öykülere.
_________________________________________
Sevgilerle
hayaldoktoruyum diğer kurugularıma profilimden ulaşa bilirsiniz ayrıca takip etmeyi unutmayalımmm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
^^Gökerler^^ ~ Gerçek Ailem~
De TodoTAMAMLANMIŞTIRRR 19 yılınız yalandan ibaret olduğunu öğrendiğiniz an ne hissedersiniz? Gazel,Gazel Gök Ailesinin yaptığı şeylere dayandığı bir günde araba kazası geçirir . Kaza olduğunda bir devlet yanlısı mafya tarafından devlet himayesine alınır...