11.Bölüm

3.3K 147 6
                                    

Yılın son bölümü ile karşınızdayım.
Şimdiden hayırlı yıllar dilerim.

Yıldızı parlatmayı unutmayalımmm."☆"

Bölümle baş başasınız.

__________________________________________________
(1 Hafta sonra)

Göktuğ Göker

Furkan "Abi Muş ne kadar soğukmuş."dedi.

"Abiciğim benim götüm dondu desem yeridir."dedim.

Şu bir haftada Gürsel'in yardımıyla Gazel'in yanına karargaha girmek için zorda olsa izin almıştık.

Furkan Gazel'i gerçekten çok özledi ve bende o kadar özledim anlatamam.

Şimdi diyeceksiniz daha dòğru dürüst konuşmadınız.

Ben kız abisi olmayıçok istedim ama işte olmadı ben bunu Gazel ile gerçekleştirmeyi çok istiyorum.

Gazel arada beni arayıp Furkanı ve diğerlerinide soruyordu. Oda bizi özlüyordu kızgınlığı biraz olsun geçmişti ama hala kırgındı.

Gazel benim tatlı cadımdı ve ben onu bu kadar kolay bırakmam.

O benim canımın bir parçasıydı.

Düşüncelerimden karargahın kapısına geldimizde kurtulmuştum.

Evet bu soğukta otelden yürüyerek karargaha gelmiştik.

Ve evet biraz mal olabilirim ama siz sorgulamayın.

Nöbetçi asker bizi tanıdığı için daha doğrusu geliceğimizi bildiği için girmemize izin verdi.

Albay bizi karşıladı helikopter pisti gibi bir yere getirdi.

Helikopterin biri piste iniş yaptı ve kapıları açıldı.

Bazı askerler helikopterin içinden sivillerin çıkmasına yardım ederken bir asker koşarak Albay'a doğru geldi.

"Üst Teğmen Yasir Fidan/Edirne"dedi.

Albay "Söyle asker."dedi.

"Albayım Uraz komutanım ve Gazel komutanım dağda kaldılar Uraz komutanım sağ kolundan yaraandığı ve helikopterin dolu olmasından dolayı gelmediler."dedi.

Noluyo olum.

Albay telsizini çıkararak.

"Yüzbaşı Gazel."dedi.

Telsizden gelen bir kaç hışırtının sonunda patlayan silah sesleei ile.

"Emredin komutanım."dedi.
Bu Gazeldi.

"Durumu bildir."dedi Albay

"Albayım komutanım helikopter gittikten sonra 15 dakika sonra 36 kişilik bir terörist gurubu çatışma başlattı benim mühimmatım bitti şu an komutanımdan kullanıyorum. 23 kişi etkisiz ama destek isteyecektirler acil deste gerek."dedi.

Albay askerlere"Askerler Alev Timi komutanlarına destek gurubu hazırlayın!"dedi gür sesi ile.

Telsizden acı dolu bir inleme sesi yükseldi ve bu Gazelindi.

Albay "Yüzbaşı iyimisin?"dedi.

Güçlükle"Burası temiz komutanım hepsini indirdik ama Uraz komutanım ve ben yaralıyız."dedi.

Albay"Yüzbaşım ilk müdahaleyip yap helikopter yolda."dedi.

"Tamamdır komutanım."dedi.

Nolur kardeşime bir şey olmasın nolur.

^^Gökerler^^ ~ Gerçek Ailem~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin