Keyifli okumalar. Yıldızı parlatmayı unutmayalım. "☆"
Sınır
25 oy
15 yorum
________________________________1 Hafta sonra (Uraz Kara/Eniştenizin anlatımıyla)
"Güzelim hadi uyanma vakti geldi." diyerek Gazel'in kaldığı odaya yöneldim.
Ben yürürken size bu bir haftayı anlatıyım.
Gazel ve annem tanışmışlardı. Birbirlerini çok sevmişlerdi hatta annem beni köşeye çekip 'Gelinimin abilerini topla bu hafta kızı isteyelim ben gelinimi çok sevdim kaçıramam hem baban rahmetli bu kızı kaçırırsan adam mezarında ters döner benden demesi.' Demişti.
Sonrada annem Malatya'ya memlekete dönmüştü bizde Gazel ile benim Adana'da ki dublex dairemde kalmıştık tabi bu bir haftada Gazel'i Adanalı olmasına rağmen Adana'yı karışı karışına gezdirmiştim.
Şu an da ayaklarının acısını öldürmek için kafayı gömmüş uyuyordur. Yengenizi biraz fazla yordum gençler 😏.
Odaya girdiğimde bana kıçından tarafı dönmüştü yüzümde oluşan hınzır ifadeyle battaniyeyi kaldırıp arkasından yatağa girdim.
Kulağına "Uyanık olduğunu biliyorum Güzelim ve bir daha o mükemmel ve dolgun kalçalarını benden tarafa döneme." Dediğimde teni alev aldı ve yataktan fırladı.
"Uraz sen çok arsız biriymişsin vallaha acımam yumzumu çakarım haa." Demesiyle kahkaha atmaya başladık.
"Güzelim vallaha bu arsızlık sadece sana." dedim ve yanağından öptüm. Bana onun tabiri ile yumzunu çakmadan önce hızlıca kalktım ve dolaptan giymesi için kıyafet seçmeye başladım.
Aklıma aldığım kareli pijama takımları gelince dolabı kapattım ve kendi odamdan pijamaları aldım. Bu gün evde olacağımız için rahat takılmaya karar vermiştim.
Gazelin yanına geldiğimde onun kıyafetlerini verip banyoda üstümü giydim.
Salonla birleşik olan mutfağa indiğimde Gazelde merdivenden seke seke iniyordu.
Kaşlarımı çatıp "Manyak düşecen az kaldı doğru dürüst in." dedim.
Omuz silktiğinde merdivenden inmişti. Onu süzdüm ve sırıttım.
"Pijamalar yakışmış."dedim.
Dudağını büzüp "Ya ya ne demelisin." dedi.
(Kıyafetleri ama Uraz yapılı olduğu için kasları belli.)
Kahvaltıyı önceden hazırladığım için hızlıca kahvaltı etmeye başladık.
Gazel biraz çekingen bir şekilde bana bakıyordu ve ağzını aralıyor ama geri kapatıyordu.
"Güzelim söyle ne söyleyeceksen." Dedim.
İçine kaçan sesi ile "Uraz benim 5 dakka markete gitmem gerek." Dedi.
Kaşlarımı çattım ve "Canın bir şey istediyse hemen alıp geleyim." Dedim.
"Yok, sakın! Ben kendim giderim." Dedi.
"Sen ne karıştırıyosun ? Dökül çabuk." Dedim.
"Ağğğghh yeter söyleyecem artık. Özel günümdeyim diye sıcak su torbası ve şey alıcağım." Dedi kızaran yanakları ile.
Yüzümde oluşan şefkat dolu ifade ile ona baktım. Böyle konularda çok fazla çekiniyordu ama bunu yavaş yavaş atlatmaya başlaması beni sevindiriyordu.
Ayaklanarak yanına gittim ve onu kucağıma aldım. Merdivenlerden çıkıp yatak odasına gittim. Gazeli yatağa bıraktım ve hızla üstümü giymeye başladım.
Siyah kazak ve kargo pantolonumu giydim. Gazelin kıyafetlerine göz attığım da siyah kazak ve kot pantolonu şeçtim.Yatağa doğru ilerlediğimde Gazel bana bakmakta çekiniyordu.
Yanağından öpüp "Güzelim hadi üstünü değiştirelim." Dedim.
Kazağının ucundan tuttum ve kaldırdım. Gazelde kollarını kaldırarak bana yardımcı oldu.
Pijamasının bel lastiğini tuttuğumda bana çekingence bakıp "Uraz, pantolonu ben giysem daha iyi olur. Arkanı döner misin?" Dedi.
Tebessüm ederek arkamı döndüm.
Sesler kesildiğinde, arkamadan sarılan kollarla giyindiğini anladım. Arkamı dönüp bebeğime kollarımı sardım.
Şakaklarına öpücük bırakıp "Benim mis kokulu bebeğim." Dedim.
Göğüsüme yeten boyu ile boynuma bir öpücük konuşup "Benim deve sevgilim." Dedi.
Yüzüne doğru eğilip burnunu öpüp "Hadi o zaman seni bu deve boylu sevgilin uçursun." Dedim ve kucaklayıp koşarak aşşağı indim.
Etrafta Gazelimin ve benim kahkahalarım yankılanıyordu.
Umarım bu kahkahaları ömrümün sonuna kadar duya bilirim.
_____________________________________
Evet yıkılmadım ayaktayım.
Sınır tam olarak dolmadı ama kısa bir bölüm yayınlayım dedim.
Beğendiyseniz satır arası yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin.
Hadi Sağlıcakla
Sevgilerle
@hayaldoktoruyum
Not: Beni takip etmeyi unutmayınnn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
^^Gökerler^^ ~ Gerçek Ailem~
De TodoTAMAMLANMIŞTIRRR 19 yılınız yalandan ibaret olduğunu öğrendiğiniz an ne hissedersiniz? Gazel,Gazel Gök Ailesinin yaptığı şeylere dayandığı bir günde araba kazası geçirir . Kaza olduğunda bir devlet yanlısı mafya tarafından devlet himayesine alınır...