Ufuk beyin konutuyla yemeğe başlamışdık. Tabi Selen ve yavrusu durur mu. Masadan Furkanın ayağımı dürtmesiyle yani bu kalk bende kalkacam demesiydi.
"Ellerinize sağlık efendim size afiyet olsun ben doydum."dedim. Furkands ayaklanarak.
"Bende doydum."dedi.
Ben odama doğru giderken oda peşimden geliyordu. Odanın kapısında durduğumda
"Gelmek ister misin"dedim.
"O olur"dedi titreyen sesiyle.
Kapıyı açtım ve
"Beyefendiler önden"dedim.
Şırıttı ve içeri girdi ardındanda ben girdim.
"Ee daha daha nasılsın." Deyivermişem.
"İyim ee sen nasılsın"dedi.
Bi anda kahka- yani pardon anırmaya başladım.
Sonunda kahkaham durduğunda."Gel film izlyek loo"dedim.
"Bana uyar loo"dedi.
Laptobumu çardım ve açtım. Battel adlı filmi açtım ve izlemeye koyulduk.
Şu an Amel yanın Mikel in gönlü aldığı yani filmin sonundayken odanın kapısı hiç çalınmadan pat diye açıldı.
"Babam çağrıyor sizi sevimsiz velet ve yeni kız" dedi .
"Bana bak bu çocuk hakkında düzgün konuş yok sonuçlarına katlanırsın."dedim.
"Ne olur naparsın yoksa babama mı şikayet edersin"dedi.
Histerik bir gülüşle
"Bence Ufuk bey ile senin sicilin hakkında ve gülde geçirdiğin vakit hakkında konuşma mı istermisin hatta okulda en son kavgaya karışıp okuldan 1 hafta uzaklaştırma aldığını ve bunu ona söylemediğin ve daha nicesi ile başlaya bilirim." Dedim aman ne çok konuştum.
Vee Ceylin zort nasıl morardı görmeniz lazım.
"Se sen nerde biliyorsun."dedi
"Gökyüzünün her şeyden haberim olur ayağını denk alsan iyi olur canım." dedim. Evet gelmeden önce Selen ve yavrusunu araştırdım ve her boklarını biliyorum.
İşte Gazel farkı bu bikerem.
Aşağı indimizde tekli koltuğun birine oturdum. Herkes geldiğinde Ufuk bey boğazını temizleyerek.
"Yarın abileriniz gelicek Tuğkan diğerlerinden biraz daha geç gelicek haberiniz olsun."dedi.
Furkan sevinçle "Yaşasın abimler geliyor." diye sevinç sözlerini sıralamaya başladı.
Bir az daha aşağıda oturduktan sonra uykum geldiği için zıbarmaya giditmek için merdivenlere yöneldim.
Odanın kapısının karşısına geldikten sonra yana dönüp Furkana
"Hayırlı geceler üstad"dedim uykulu sesimle.
"Sanada üstad"dedi gülerek.
Ne yapım benimde konuşma şeklim bu hıh bikerem benim konuşma sitilim 10 numara 5 yıldız.
Banyo ya gidip pijamalarımı giydim.
Kendimi yatağa atıp zıbarma çalıştım vede oldu.
Tatlı uyum ve ben kavuştuk.***
Kolumun dürt- deşilmesiyle yerimde kıprandım."Her kimsen siktir olup git ve beni ikindiden önce uyandırma." Dedim pürüzlü sesimle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
^^Gökerler^^ ~ Gerçek Ailem~
RastgeleTAMAMLANMIŞTIRRR 19 yılınız yalandan ibaret olduğunu öğrendiğiniz an ne hissedersiniz? Gazel,Gazel Gök Ailesinin yaptığı şeylere dayandığı bir günde araba kazası geçirir . Kaza olduğunda bir devlet yanlısı mafya tarafından devlet himayesine alınır...