Bölümle başbaşasınız.
Yıldızı parlatmayı unutmayalımm."☆"
__________________________________________________2 gün sonra
O akşamın ardından hastaneye gidip çıkışımı yapmış ve Gürsel'in evine geçmiştim. Eşi Sümeyra abla beni çok hoş bir şekilde ağırlamıştı.
Yani üzülmüyor musun deseniz açıkçası abilere ve beni iki günde unutan kardeşime karşı kalbim param parçaydı.
Gürsel gerek baba gerek abi gerek kardeş olmuştu kimi zaman yardımcım. O benim gerçekten değer verdiğim birisi ve bu yüzden yardımcım olup başına bela gelmesini istemezdim.
Görevdeyken yılda sadece 5 kez görüşmüşlerdi yani Gürsel artık yardımcım değildi zaten askeri görevde de bir yardımcıya ihtiyacım olmayacaktı.
Telefonumun çalması ile daldığım düşüncelerden ayrıldım.
Furkan arıyor
"Alo"
"Alo abla biz hastaneye geldik ama sen çıkışını yapmışsın iyimisin."
"Şimdimi aklına bir ablan olduğu geldi ve evet doğru çıkışımı yaptım."
"Abla böyle yapmaya ben gerçekten öz-"
"Ne ne abla ne özür mü dileyeceksin bunu beni bırakıp hatta ve hatta beni yoksaydıkdan sonramı yapıyorsun."
"Abla lütfen beni dinle lütfe-" diyecekti ama sanırım başka birisi telefonda konuşmaya başladı ve bu Tuğkandı.
"Sen kardeşime ne dedin çocuk senin yüzünden ağlıyor."diye kükredi adeta.
"Gerçekleri dedim oldu mu beni siklemeyip beni o odada yalnız bırakıp yatta eğlence için içmeye gidişiniz ve daha bir çok şey bu arada ardımdan ileri geri konuşup yüzüme melek kesilmenizi anlamıyorum."
"N-ne zırvalıyorsun sen."
"Diyorum ki telefonlarınız dinlendi. Benim hakkında yaptığınız imaları biliyorum."
"Sen bizim kardeşimiz değilsin artık Furkanında aklını çelmeyi bırak."
"Merak etmeyin bundan sonra bana ulaşamıyacaksınız İstanbul'dan gidiyorum yüzyüze bile gelmeyiz artık."
Sinirle telefonu kapattım ardında hazırladığım çantayı aldım ve arabama bindim.
İstikamet Muş. 'Bismillah' diyerek kontağı çevirdim ve Muş'a yolculuğum başladı.
******
Tuğkan GökerdenYüzüme kapanan telefon ile dondum kaldım sanki 2 yıl önceki Gökyüzü yeniden kızmıştı.
Telefon konuşmalarını kardeşlerimde duymuştu.
"Abi nasıl esti farkındamısınız."dedi Göktuğ.
Gazel hakkında ileri geri konuşmayanımız birtek oydu.
Furkan "A-abi ablam bana bize çokmu kırıldı da İstanbul'dan gidiyor."dedi.
"Tabi gider kıza yapmadık ima bırakmadınız biliyormusunuz iyikide telefonları dinlemeye almış."dedi sinirle.
Haklıydı ama o kızda benim kardeşim değil onunda Güzelden farkı yoktu.
"Abi ben Gürsel abiyi arayım o bilgi verir belki sinirden öylesine söyledi."dedi.
Gürsel açtığında Furkan hoparlore verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
^^Gökerler^^ ~ Gerçek Ailem~
De TodoTAMAMLANMIŞTIRRR 19 yılınız yalandan ibaret olduğunu öğrendiğiniz an ne hissedersiniz? Gazel,Gazel Gök Ailesinin yaptığı şeylere dayandığı bir günde araba kazası geçirir . Kaza olduğunda bir devlet yanlısı mafya tarafından devlet himayesine alınır...